Sistem audio ghizi de inchiriat

Cauta stire turism

  • Categorie


InfoTravelRomania platforma turism

AGI - Asociatia Ghizilor InfoTravelRomania

Acasa - Stiri turism - Grupul eSky a vandut aproape 150 000 de bilete de avion in primele cinci luni ale anului 2019

Grupul eSky a vandut aproape 150 000 de bilete de avion in primele cinci luni ale anului 2019

romana english italiana deutsch espanol francaise magyar rusa
Categorie: Companii aeriene
Grupul eSky a vandut aproape 150 000 de bilete de avion in primele cinci luni ale anului 2019
Grupul eSky, o agenție de turism online (OTA) cu experiență, a vândut aproape 150.000 de bilete de avion în primele cinci luni ale anului 2019, clasându-se al doilea în rândul furnizorilor de servicii din România. În anul 2018, dinamica de creștere de două cifre a valorii totale a tranzacțiilor (TTV) la nivel mondial a atins 41% și până la 44% pe piață românească. De asemenea, grupul a înregistrat o creștere de 44% a rezervărilor de zboruri efectuate prin intermediul site-ului eSky, iar vânzarea de bilete pentru 2018 s-a ridicat la peste 225.000 pe piață românească.

România este una dintre cele 4 piețe-cheie ale eSky, unde are unul dintre centrele strategice pe care își construiește constant poziția. Grupul eSky a rămas într-o tendință clară ascendentă de mai mulți ani, ceea ce îi permite să facă planuri îndrăznețe și să prezică faptul că portalul www.esky.ro este pe punctul de a-și asuma în curând poziția de lider pe piață românească.

România este o piață strategică pentru noi și o regiune cu un potențial de creștere foarte ridicat. Înțelegem foarte bine nevoile clienților români și le răspundem în mod constant. Deținem poziția de lider pe piață în ceea ce privește numărul de utilizatori care folosesc în mod activ aplicația mobilă. De asemenea, am câștigat premiul pentru cea mai profitabilă companie turistică din România. Recunoașterea noastră înaltă a fost consolidată și de campania "Oportunități de călătorie nelimitate", pe care utilizatorii români o pot viziona la TV (pe Antena 1, Digi TV și Kanal D), pe YouTube și pe site-uri populare.
Deși unele studii recent prezentate nu consideră poziția noastră actuală pe piață, site-ul eSky este un mecanism bine accelerat, care se dezvoltă într-un ritm dinamic și constant, conduncând în mod natural către o poziție de lider al pieței - comentează Łukasz Neska, vicepreședinte al Consiliului de Administrație și Chief Marketing Officer la Grupul eSky.


Anul 2019 a fost un succes deosebit pentru grupul eSky. La nivel global, grupul a generat venituri din vânzări de peste 1,67 miliarde RON, cu venituri nete de 200 milioane RON.
Numărul tot mai mare de utilizatori ai site-urilor web este o dovadă a dinamicii de creștere. În 2018, acesta a crescut la 180 de milioane, iar aplicația mobilă eSky a fost descărcată de până la 3,6 milioane de ori. În plus, grupul a dezvoltat noi linii de produse și a intrat cu succes pe 10 noi piețe. Acum este prezent în fiecare țară din regiunea LATAM - din Argentina până în Mexic, inclusiv America Centrală și comunitatea spaniolă din Statele Unite. Din 2018, grupul și-a extins în mod constant prezența pe continentul european, oferind oportunități de călătorie nelimitate și rezidenților din Marea Britanie, Irlanda, Spania, Portugalia, Franța, Grecia, precum și locuitorilor din Serbia, Croația, Bosnia și Herțegovina și Muntenegru.

2019 este un alt an ce reprezintă un progres în dezvoltarea noastră. Ne concentrăm pe extinderea dinamică a ofertei noastre - utilizatorii pot alege între 950 de transportatori și peste 1,3 milioane de hoteluri și apartamente. În plus, îmbunătățim în mod constant produsul nostru strategic "Zbor + Hotel" - cu alte cuvinte, pachete oferite în mod dinamic, combinând cele mai bune zboruri către o anumită locație cu cazare selectată în funcție de preferințele utilizatorului.
În 2019 am introdus și o soluție inovatoare, bazată pe tehnologia Virtual Interlining, numită MultiLine, care va oferi utilizatorilor o calitate îmbunătățită și posibilități nelimitate de a călători - comentează Marius Turbatu, Country Manager eSky România și Director de expansiune la eSky Grup.

MultiLine oferit de eSky este o tehnologie modernă de Virtual Interlining ce rupe barierele conexiunilor oferite anterior și exploatează pe deplin potențialul companiilor aeriene. În oferta standard, călătorul primește o oferta de zbor de la un anumit transportator sau un zbor de legătură de la alte linii aeriene. Datorită Multiline oferit de eSky este posibilă compilarea oricărei conexiuni a companiilor aeriene diferite - indiferent dacă transportatorii cooperează unul cu celălalt sau nu. Pasagerii beneficiază de această nouă calitate a călătoriei: pot alege nu numai destinații noi, ci și zboruri de legătură mult mai ieftine, precum și scurtarea sau extinderea timpului de călătorie pentru a vizita mai multe destinații.
Datorită listei bogate a transportatorilor din oferta noastră, pasagerii pot decide nu numai unde doresc să zboare și să planifice orice număr de transferuri, ci și să aleagă ore de zbor convenabile, care uneori pot fi o problema majoră atunci când, de exemplu, este vorba despre un grup mai mare sau cu copii. Ceea ce se transformă într-un confort imens și un avantaj suplimentar este faptul că toți pașii de mai sus pot fi incluși într-un singur proces de rezervare. - adaugă Marius Turbatu.

Despre Companie:
eSky România este una dintre agențiile online de travel de top din România. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 45 de piețe deschise în acest moment, atât în Europa, America cât și în Africa. eSky oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, Zbor + Hotel, închirieri mașini și asigurări de călătorie. eSky se numără printre puținele agenții online de turism cu aplicație de mobil proprie, aceasta fiind votată drept cea mai utilă aplicație la Webstock în 2015, dar și cea mai bună aplicație de travel, în cadrul Etravel Conference 2016. În 2017, eSky a fost declarată cea mai profitabilă agenție online de turism din România, poziționându-se astfel ca un partener de încredere pentru clienții săi pe piața românească.

Data stire: 1 iulie 2019
Categorie: Companii aeriene
Autor: InfoTravelRomania
Sursa: InfoTravelRomania

Comentarii despre pagina: