Spune NU prostitutiei in turism!

  • buba
86 Views

PRECIZARI IMPORTANTE

Este un mesaj catre agentiile de turism care tot lasa din pret numai sa vanda ceva!..uneori lasa destul de mult…unii spun ca e concurenta!?..alti spun ca trebuie sa vinzi ceva!.
Dar daca tot lasati din pret pana castigati clientul ..nu faceti decat sa va furati caciula unul  de la celelalt.

Elena Miscodan ·
asta nu e prostitutie. in vanzari se cheama competitie.

prestarea de servicii nu-i o simpla vanzare Elena Miscodan , ceea ce reclama InfoTravel Romania aici nu se numeste nicidecum competitie ci mai degraba ...prostie.

Daca piata ar fi corecta si real competitiva ar disparea cei care vand pe nimic doar ca sa fure clientii altora si ofera si servicii de c…t. Din pacate lucrurile nu stau asa. Nu in Romania din pacate. Fresh Holidays sustine initiativa!

Daniela Turosu se numeste concurenta neloiala. sustin intru totul aceasta idee!

Vasile Nistor cea mai buna initiativa de 2 ani incoace. Jos palaria pentru cine s-a gandit sa spuna lucrurilor pe nume!
Vasile Nistor M-am saturat la randul meu de jocul „cat e la tine hotelul x”?

Anne-Mary Nechita draga Petre, speranta e una, posibilitatea lor fizica de a se conforma e alta. Doamne ajuta sa misti ceva in mentalitate! Asa vei ramane in istoria turismului romanesc.

Viajes Cazaré ·  Agentii de voiaj spanioli, carora apartin,luptam pentru acelas lucru…si mai ales aici unde publicitatea on- line MINTE..eu intreb clientii: ¿cand mergi la bar sa bei o cafea, ceri sa-ti faca reducere???
Atata timp cat exista 10 000 de agentii pe piata, pt ca poti sa-ti deschizi agentie la fel de simplu cum ti-ai face taraba in piata, vor exista fomisti care sa vanda pe nimic doar ca sa aiba o ciorba acasa si mandria ca nu lucreaza pt altul! Se va schimba situatia doar cand se va schimba legislatia in turism.

competitia este buna in orice domeniu, dar pe de alta parte si Elena are dreptate …. trebuie sa ai garantii mai serioase pentru a deschide o agentie de turism …. financiar vorbid ..sa nu mai existe cazuri de „tzepe” ..adica uniii sa incaseze si sa nu ofere pachetele turistice cand trebuie !

Stan Adrian Foarte corect – Bravooo. Din pacate am descoperit ca si unii „Mari Touroperatori” fac chestii de genul asta. Scad preturile fara limita – doar pentru a avea „pretul cel mai mic” fara sa tina cont de costurile reale care in Romania sunt din ce in ce mai mari. Rezultatul este ca la final ajung in insolventa si trag dupa ei sute de agentii mai mici asa cum au fost cazurile de anul trecut.

Luiza Popa·  competitie exista in toate domeniile, insa profesionistii stiu ca cea mai proasta solutie este sa incepi sa te bati in preturi, pt ca afectezi negativ atat business-ul tau, cat si piata in sine. e penibil cum unii care nu sunt suficient de experimentati sau creativi nu au alte solutii decat sa dea in preturi. dragilor, de ce nu veniti cu chestii smart? de ce nu deveniti efectiv mai buni?

ideal ar fi ca toate agentiile sa vinda cu aproximativ acelasi pret iar turistul sa cumpere de acolo de unde primeste cele mai multe informatii despre produsul dorit.

Mihai Steff ·  In primul rand marii operatori ar trebui sa vanda catre agentii nu sa deschida pravalie in piata. Ideea este ca in turism oricum comisioanele sunt foarte mici, daca ne facem concurenta neloiala pierdem toti.

PRECIZARI IMPORTANTE

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

25 Responses

  1. Domisoara Denisa..sa intelegem ca ati fost Sambata 11 februarie ora 10.00 la reuniunea blogarasilor de Cluj?..http://liviualexa.ro/2012/02/10/5409/
    Tu cu cine faci blog branding?
    A impartit domnul Liviu Alexa biscuti si rahat pentru toti?..cred ca va rasplatit pe toti pentru campania anti InfoTravelRomania. E ok.
    Acolo o sa ramaneti si peste 10 ani. Da’ în rest e bineee!

  2. Laci spune:

    A fost asa de greu sa va puneti capul la contributie sa creati altceva?

  3. Stoie spune:

    Sa intelegem din asta ca InfoTravel fura?
    Sau ca Infotravel fura cu nerusinare ?
    Oare cum indexa Google mai bine?
    INFOTRAVEL FURA CU NERUSINARE 🙂

  4. cosmin spune:

    faina campanie
    parca seamana cu ceva…
    http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele/
    precis nu apare comentul

  5. zerocratu' spune:

    se numeste ciordeala. da probabil, asta e tot ce ai invatat acolo in șatră la ma-ta. mori ba!

  6. CRISTIAN ROMAN spune:

    Stimati comentatori, Dvs stiti de unde s-a „inspirat” InfoTravel pt aceasta laudata reclama?
    Uite de aici: http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele/
    sau aici: http://www.tvdece.ro/mentalitate-romaneasca/

    Miram-as sa tina postul meu pe pagina mai mult de 5 min….dar macar am „atras” si eu atentia intr-un mod civilizat :))
    O zi placuta tuturor.

  7. andrei crivat spune:

    Nu dati drumul la comentarii ?

    Nu-i nimic, lasa ca dam noi pe bloguri. Asta e doar inceputul. Deh, daca va place sa furati, aia e.
    1. http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele/
    2. http://www.tvdece.ro/mentalitate-romaneasca/
    3. http://www.andreicrivat.ro/2012/02/09/spune-nu-furtului/

  8. robinhood spune:

    O fi buna intentia si initiativa, insa startul e deranjant si penibil. Ideea – prost implementata – este un FURT. Aici vedeti originalul: http://www.zaineasca.ro. Rusine Info Travel! Combateti prostitutia prin hotie? M-as simti penibil in locul vostru sa ma erijez in reper moral in industrie, furand. Big HUO!

  9. Dan Ciulea spune:

    parca am mai vazut pe undeva campania asta.
    aaaa
    o designerita din cluj a facut ceva asemanator: zaineasca.ro/gaseste-diferentele/
    RUSINE!!!

  10. mirion spune:

    foarte buna campania dar cred ca ati furat ideea. Cum comentati acest lucru?

  11. idaho spune:

    Mi se pare admirabilă campania, din păcate nu văd cum vreţi să susţineţi un turism curat când ideea campaniei dvs aţi furat-o de pe un blog. Ar fi fost elegant din partea dvs să menţionaţi cine v-a inspirat şi anume Oana Olaru-Zăinescu cu campania: Spune nu prostituiei în design de pe data de 24 ianuarie 2012

  12. injineru spune:

    Dacă n-ați fi furat cu nerușinare de la http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele ar fi fost o campanie ok. Rușine…

  13. TVdee spune:

    Geniala campania! Ma refer la campania pe care ati copiat-o http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele/

  14. zaineasca spune:

    Bestiala campanie! http://zaineasca.ro/gaseste-diferentele/
    Imi ver scuze daca mi-ati furat ideea. 🙂

  1. 9 februarie 2012

    […] va să zică, InfoTravel au adaptat munca şi ea se cheamă acum Spune NU prostituţiei în turism. Mişto, nu? E online, e internet, e la liber, se poate fura. Facem […]

  2. 9 februarie 2012

    […] s-a iscat mare tamtam în online şi pe bună dreptate! InfotravelRomania a furat ideea campaniei Zăineascăi şi a mutat-o în turism. Şi sinceră să fiu, dacă făcea […]

  3. 10 februarie 2012

    […] a aparut campania împotriva prostituției în turism, lansată de InfotravelRomânia, un site pe care se regăsec majoritatea agențiilor de turism. […]

  4. 10 februarie 2012

    […] InfoTravel Turism, de a FURA “împrumută” o idee scuzându-se cu faptul că o idee nu poate fi […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *