infotravelromania.ro
Motto: Unde informatia conteaza !..
oferte ieftine Grecia, sejur ieftin Grecia, litoral Grecia
Acasa | Asociatii turism | Linkuri turism | Stiri | Targuri turism | Reviste turism | Hoteluri Bucuresti | Fotografii |
  Agentie turism |Asigurari medicale | Companii autocar | Companii aeriene | Spatiul Schengen | Pasaport |
  Facultati turism | Cursuri turism | Bibliografie | Birouri turism | Centre de informare | Manifestari/expo | Chestionar
| Contact
Litoral 2016 Grecia| Oferte litoral 2016 Grecia | Oferte litoral 2014 Romania| Cazare litoral Romania
vrem un like! blog INFOTRAVELROMANIA Twitter InfoTravelRomania YouTube InfoTravelRomania
 
  Cauta
  Editorial | http://stiri.rol.ro/turism.html

CERE OFERTA PERSONALIZATA | CERE VACANTA TA!

adauga acum o stire

Stiri 2012
APRILIE - DECEMBRIE 2011
Trimestrul I 2011
1 ianuarie - 31 martie 2011
Trimestrul IV 2010
1 octombrie - 31 decembrie 2010
Trimestrul III 2010
1 iulie - 30 septembrie 2010
Trimestrul II 2010
1 aprilie - 30 iunie 2010
Trimestrul I 2010
01 ian. - 31 mar. 2010
Trimestrul IV 2009
01 oct - 31 dec. 2009
Trimestrul III 2009
01 iulie - 30 sept. 2009
Trimestrul II 2009
01 aprilie - 30 iunie 2009
Trimestrul I 2009
01 ianuarie - 31 martie 2009
Trimestrul IV 2008
01 octombrie - 31 decembrie 2008
Trimestrul III 2008
01 iulie - 30 septembrie 2008
Trimestrul II 2008
01 aprilie - 31 iunie 2008
Trimestrul I 2008
01 ian - 31 martie 2008
Trimestrul IV 2007
01 oct - 31 decembrie 2007
Trimestrul III 2007
01 iulie - 30 septembrie 2007
Trimestrul II 2007
01 aprilie - 30 iunie 2007
Trimestrul I 2007
01 ianuarie - 31 martie 2007
Trimestrul IV 2006
01 octombrie - 31 decembrie 2006
Trimestrul III 2006

01 iulie - 30 septembrie 2006
Trimestrul II 2006
01 aprilie - 30 iunie 2006
Trimestrul I 2006
01 ianuarie - 31 martie 2006
Trimestrul IV 2005
01 octombrie - 31 decembrie 2005
Trimestrul III 2005
01 iulie - 30 septembrie 2005
Trimestrul II 2005

01 aprilie - 30 iunie 2005
Trimestrul I 2005

01 ianuarie - 31 martie 2005
Trimestrul IV 2004

01 octombrie - 31 decembrie 2004
Trimestrul III 2004
01 iulie - 30 septembrie 2004
Trimestrul II 2004
01 aprilie - 30 iunie 2004
Trimestrul I 2004
01 ianuarie - 31 martie 2004
Trimestrul III - IV 2003
01 iulie - 31 decembrie 2003
Trimestrul I - II 2003
01 ianuarie - 30 iunie 2003
Trimestrul III - IV 2002
01 iunie - 31 decembrie 2002


Ultimele stiri din turismul romanesc
|
COPYRIGHT 2010
Se interzice reproducerea totala sau partiala a acestor stiri, fara acordul scris al InfoTravelRomania.




AU INCEPUT INSCRIERILE PENTRU TARGUL DE TURISM!!!..
WINTER HOLIDAY TARG TURISM ANAT

EXPOZANŢI INSCRISI

#
Nume Companie
Stand
1
ACCENT TRAVEL AND EVENTS
U 16
2
ACQUA DEVELOPMENT
U 32
3
ALLTUR
B 21
4APYAS INTERNATIONAL
U 37
5
ATOUT FRANCE
T 14
6
CARPATAIR
U 40
7
COMPLEX HOTELIER GERMISARA
U 29
8
CROAZIERE. NET
U 33
9
ELITE TOURS + EVI TOURS 
B 17
10
EUROLINES
U 35
11EXIMTUR
U 44
12EXPLORE TRAVEL
B 20
13FAMILY TRAVEL
U 42
14HAPPY TOUR
U 11,12,13
15HTS TRAVEL AGENCY U 17,18,19
16
INTERRA TRAVEL
B 24
17IRI TRAVEL U 26
18KARPATEN
B 23
19KUSADASI
U 43
20
MERLIN X
U 24
21
MALYA TRAVEL
U 28
22
MAREEA COMTUR
U 36
23
MARTIN RESORTS
T 10
24NOVA TRAVEL
U 35
25OFICIUL DE TURISM AL AUSTRIEI U 45
26OLTEXTUR
U 6
27OMEGA TOURISM T 11
28OMNIA TURISM
U 23
29
PARALELA 45
U 39
30
PRESTIGE TOURS
U 38
31ROMADRIA B 7
32SFARA TOURS
T 13, T7
33
SINAIA S.A.
U 22
34SIXT RENT A CAR
C 12
35STAR AVIATION
U4
36VIA EUROPA B 22
37Z TOUR
T 12

 EXPOZANŢI IN ASTEPTARE
#
Nume Companie
1
ALIDA HOLIDAY
2
AMBASADA REPUBLICII INDONEZIA
3
B.D. GRAIVER AVIATION
4
EL AL ISRAEL AIRLINES
5
FORTUNA BUSINESS
6
GEOTURISMO RESORT
7
GETICA TURISM
8
INDEVIO TRAVEL
9
LEVEL TOUR
10 MELI TOURS
11 NEPAL HANDICRAFTS
12 OFICIUL DE TURISM AL UNGARIEI
13 PLATAMON BOZAS TOURS
14 SHIP TRAVEL
Lista expozantilor este actualizata la fiecare 24 de ore cu firmele a caror participare a fost confirmata prin completarea formularului de comanda si efectuarea platii taxei de inscriere in expozitie.

Lista de asteptare va cuprinde numele firmelor care au completat formularul de comanda fara a achita taxa de inscriere. Aceste firme vor fi mentinute pe lista de asteptare timp de maxim 5 zile lucratoare; daca in acest interval nu se va fi achitat taxa aferenta, numele firmelor aflate in aceasta situatie vor fi eliminate din prezenta lista.


NOTA BENE:
Completarea formularului de comanda nu garanteaza rezervarea primei optiuni exprimate. Alocarea spatiilor expozitionale se face in conformitate cu urmatoarele criterii:
- in ordinea transmiterii optiunilor de stand (prin completarea formularului de comanda) si in ordinea efectuarii platii
- suprafata mare are prioritate in fata suprafetei mici
- in cazul in care doua firme doresc acelasi spatiu (avand formularul completat si taxa achitata in aceeasi zi) decizia de repartizare se va face in functie de vechime, istorie, notorietate, membru cotizant ANAT 
 
Drept de preemptiune
Firmele participante la editia din 18-21 martie 2010 a Targului International de Turism - Holiday Market beneficiaza de drept de preemptiune in alegerea spatiului expozitional pana la data de 15 iunie 2010. Dupa aceasta data spatiile expozitionale vor fi alocate in conformitate cu criteriile de mai sus.

Data publicarii: 13 august 2010
Sursa: InfoTravelRomania


FEDERATIA PATRONATELOR DIN TURISMUL ROMANESC
ROMANIAN TOURISM EMPLOYERS’ FEDERATION
Calea Victoriei Nr. 216 et. 1, Camera 105, sector 1, Bucuresti, Romania;
Telefon/Fax: 021-312.29.93; 021-212.87.82;0744.544.056
Webpage: www.fptr.org; E-mail: ; office@fptr.org;

COMUNICAT
“O saptamana la mare”
Editia a 19-a, 01 septembrie - 30 septembrie 2010

Programul “O saptamana la mare” lansat de Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc pentru perioada 01.09-30.09. 2010 se afla la editia a 19-a si va incepe oficial in data de 16 august 2010 odata cu punerea in vanzare a biletelor de odihna in agentiile de turism participante la accest program.

Acesta initiativa se bucura de sprijinul proprietarilor de structuri  hoteliere de pe litoral si de cel al agentiilor de turism care valorifica oferta hotelierilor.  Din informatiile pe care le detinem rezulta ca programul are succes, locurile fiind contractate in totalitate de catre agentii.

Tarifele pentru oferta  speciala pentru 6 nopti de cazare (TVA inclus 9%) sunt:

Nr.crt

Tip hotel

Tarif /6nopti/persoana

1

Hotel 1* fara MD

159

2

Hotel 2* fara MD

189

3

Hotel 2* cu MD

249

4

Hotel 3* fara MD

219

5

Hotel 3* cu MD

339

6

Hotel 4* cu MD

399

 

 

 

 
- Comisionul acordat agentiilor de turism este de circa 10% incluzand TVA.
-Pentru prestatorii care ofera servicii de cazare cu mic dejun, valoarea micului dejun este stabilita de fiecare in parte.
-Sejurul minim este de 6 nopti dar se pot valorifica si sejururi mai mari de 6 nopti.
- Nu se valorifica camere in regim single si nici partaj

“O saptamana la mare” este un program al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc si face parte din programul national „Turist in Romania” al Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Locurile de cazare incluse in acest program se adreseaza tuturor categoriilor de turisti romani, iar vanzarea se va face conform principiului “ primul venit, primul servit”.

Pana acum sunt inscrise in program 38 de hoteluri din toate statiunile de pe litoral, care pun la dispozitie un numar de 5.954 de locuri pe serie. Aceste locuri vor fi vandute in peste 50 de agentii din toata tara, ceea ce inseamna ca  la sfarsit de sezon estival 2010 cel putin 24.000 de turisti vor putea beneficia de vacante pe litoral la tarife reduse.

Detaliile privind hotelurile si agentiile incluse in acest program se vor gasi pe site-ul www.fptr.org incepand cu data de 16 august 2010.

Daniel Vasilescu
Presedinte
Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc
Calea Victoriei 216
Bucuresti
Tel 021.312.29.93
Fax 021.212.87.82

 


FEDERATIA PATRONATELOR DIN TURISMUL ROMANESC
T A B E L
CU SOCIETATILE HOTELIERE PARTICIPANTE LA PROGRAMUL “O SAPTAMANA LA MARE” 01 Septembrie – 30 Septembrie 2010

Nr.crt.

Statiunea

Societatea

Unitatea de cazare

Persoana de contact

Tel/Fax

Tarif vanzare/ persoana/6 nopti

Nr locuri


Observatii

1

Mamaia

Chr Picadilly SRL

Picadilly **

Violeta Stefanica

0241.831.117

189 fara MD

200

29.08.2010 – 16.09.2010

2

Mamaia

Ileva Astral SRL

G.G. Gociman****

Gabriela Leonte

0722.555.236

0341.418.907

399 cu MD

44


3

Mamaia

SC Stop SRL

Oxford***

Raileanu Alina

0241.606.510

339 cu MD

10


4

Mamaia

Turist Center

National**

Nastase Ana-Maria

0241.831.053


189 fara MD

150

28.08.2010 – 15.09.2010

5

Mamaia

Victoria SRL

Victoria***

Scarlat Liliana

0241.831.028

0241.831.023

219 fara MD

339 cu MD

325

325

29.08.2010 – 30.09.2010

5

Mamaia

Thalia SRL

Sulina**

Leonte Antoaneta

0241.831.596

0241.831.596

249 cu MD

60


6

Cap Aurora

Cristal Jupiter SA

Cristal**

Batinas Irina

0241.731.352

0241.731.353

189 fara MD

80


7

Cap Aurora

SC Unita Turism Holding SA

Onix Safir **

Vaccea Sever

0721.291.715

0241.731.762

189 fara MD

100

01.09.2010 – 06.09.2010

07.09.2010- 12.09.2010

8

Cap Aurora

Delta Aurora SA

California***

Andrei Tiganas

0241.731.304

0241.731.351

219 fara MD

150

29.08 – 15.09.2010

9

Costinesti

SC Perla Majestic SA

Forum Costinesti**

Pirvan Emilia

0722.569.014

0241.734.077

249 cu MD

200

01.09.2010 – 12.09.2010

10

Olimp

Neptun Olimp SA

Oltenia

Fuior Maria

0241.701.858

0241.701.859

189 fara MD

200

01.09.2010 –

20.09.2010

11

Olimp

Neptun Olimp SA

Banat**

Fuior Maria

0241.701.858

0241.701.859

189 fara MD

248 cu MD

100

100

01.09.2010 –

20.09.2010

12

Olimp

SC Olimp Estival 2002 SA

Amfiteatru Belvedere **

Onea Fanel

0241.701.032

0241.701.034

189 fara MD

300


13

Venus

Hotel Sanda SRL

Sanda**

Coteanu Jenica

0241.731.501

0721.217.261

189 fara MD

200

29.08.2010 – 15.09.2010

14

Venus

SC Stronger Line SRL

Zamfira Venus**

Dobre Gheorghe

0241.731.174

189 fara MD

100


15

Venus

Venus Holiday 200 SA

Melodia***

Topala Adelina

0742.104.941

0241.731.357

219 fara MD

50

01.09.2010 – 15.09.2010

16

Venus

Activ Sys Medical SRL

Carmen****

Serban Octavian

0241.731.608

0241.731.110

399 cu MD

100


17

Venus

Eurosantis SRL

Veronica Venus**

Gheorghe Eugenia

0724.098.769

0241.732.290

189 fara MD

40


18

Eforie Nord

Lotus Holding SRL

Cupidon**

Mitroi Camelia

0241.741.471


189 fara MD

200

01.09.2010 – 15.09.2010

19

Eforie Nord

Philohenia Rom Tours

Philoxenia***

Mavrodin Ruxandra

0730.015.104

0241.741.505

399 cu MD

10


20

Eforie Nord

SC Luana Tours 2004 SRL

Fortuna**

Dinca Neagu

0735.558.792

0241.741.200

189 fara MD

260

01.09.2010 – 15.09.2010

20

Neptun

SC Sulina Estival 2002 SA

Taian si Delta**

Nedelcu Anamaria

Tache Cornelia

0241.701.346

0241.731.127

189 fara MD

320


21

Neptun

SC Sulina Estival 2002 SA

Dobrogea Sulina***

Nedelcu Anamaria

Tache Cornelia

0241.701.346

0241.731.127

219 fara MD

339 cu MD

220

220


22

Neptun

SC Transevren SRL

Sara**

Omer Seila

0241.701.502


189 fara MD

200

01.09.2010 – 15.09.2010

23

Neptun

Turist Center

Romanta**

Olau Ioana

0241.701.276

0241.701.474

189 fara MD

150

28.08.2010 – 15.09.2010

24

Neptun

Turist Center

Slatina**

Olau Ioana

0241.701.276

0241.701.474

189 fara MD

150

28.08.2010 – 15.09.2010

25

Neptun

Turist Center

Clabucet**

Olau Ioana

0241.701.276

0241.701.474

189 fara MD

150

28.08.2010 – 15.09.2010

26

Neptun

Superbissima SRL

Turist **

Nedelcu Manuel

0724.33.99.33

0241.731.851

189 fara MD

249 cu MD

10

10


27

Neptun

Istria Estival 2002 SRL

Istria**

Oproiu Valeriu

0744.314.348

0241.701.249

189 fara MD

150

01.09.2010 – 20.09.2010

28

Neptun

MW Import – Export SRL

Holiday Olimp****

Zoltan Mircea

0722.612.171

0241.731.131

399 cu MD

40

30.08.2010 – 27.09.2010

29

Jupiter

As’ 94 SRL

Cometa**

Maca Dumitru

0744.634.683

0344.566.907

189 fara MD

300

29.08.2010 – 12.09.2010

30

Jupiter

As’ 94 SRL

Cometa***

Maca Dumitru

0744.634.683

0344.566.907

219 fara MD

100

29.08.2010 – 12.09.2010

31

Jupiter

Fontana Holiday

Violeta**

Vasalie Liana

0730.713.556

0241.731.711

189 fara MD

20

01.09.2010 – 12.09.2010

32

Jupiter

Sc Pnp Impex SRL

Meteor***

Ion Petcu

0241.731.709

0241.731.373

219 fara MD

339 cu MD

200

29.08.2010 – 03.09.2010

33

Jupiter

Delta Aurora SA

Delta***

Andrei Tiganas

0241.731.304

0241.731.351

219 fara MD

300

29.08 – 15.09.2010

34

Mangalia

SC Eco Corsa SRL

Corsa***

Anca Flore

0747.338.245

0341.108.576

219 fara MD

10


35

Mangalia

Mangalia SA

Astra**

Staiculescu Emilia

0241.753.427

0241.632.650

189 fara MD

50

06.09.2010 – 01.10.2010

36

Mangalia

Mangalia SA

Zenit**

Staiculescu Emilia

0241.753.427

0241.632.650

189 fara MD

50

06.09.2010 – 01.10.2010

Data publicarii: 12 august 2010
Sursa: FPTR


COMUNICAT DE PRESA
ANAT, OPTBR si ANTREC au semnat un protocol anticriza


2010 a debutat cu motto-ul „Anul ofertelor speciale”, cu ocazia Forumului National de Turism “Vacanta in tara mea” in cadrul caruia asociatiile patronale din turism au lansat programe speciale comune si au decis elaborarea in premiera a unei strategii de promovare a turismului intern.

Situatia economica dificila din ultima perioada a scazut puterea de cumparare a romanilor pentru vacante, ceea ce impune consolidarea mediului privat din turism pentru a crea strategii si parteneriate eficiente.

Pentru a veni in sprijinul celor care doresc sa-si petreaca vacanta sau sa efectueze un tratament chiar in aceste conditii economice, detinatorii de spatii de cazare (hotelieri, pensiuni rurale, etc.) si agentiile de turism au lansat o serie de oferte speciale.

Dorind sa promoveze aceste oferte si sa informeze cat mai bine clientela potentiala asupra posibilitatilor de vacanta, trei asociatii din turism - ANAT, ANTREC si OPTBR - au decis sa sprijine membrii sai si sa semneze Protocoale de colaborare pentru promovarea destinatiilor romanesti; se consolideaza astfel parteneriatele intre agentiile de turism si prestatorii de servicii din zona balneara si turismul rural.

Protocoalele bilaterale, a caror semnare oficiala a avut loc ieri, la hotelul Aro-Palace, Brasov, ora 12.00, sala Belvedere etaj 8, constituie un instrument util de sustinere reciproca a campaniilor si initiativelor proprii, a evenimentelor organizate de fiecare asociatie.

Momentul de astazi este unul istoric in miscarea asociativa din turismul romanesc. Semnarea celor doua protocoale inseamna pentru ANAT consolidarea parteneriatelor traditionale cu hotelierii din statiunile balneare si cu proprietarii de pensiuni agroturistice. ANAT se dovedeste inca o data si un liant intre asociatiile si patronatele care activeaza in turismul romanesc”, a precizat Corina Martin, presedintele ANAT. “Trebuie sa strangem randurile in mediul privat. Consideram ca 20 de ani de neglijenta ai statului roman fata de turismul romanesc ar trebui sa ne determine in acest moment sa fim uniti, sa stim sa ne reprezentam interesele impreuna”, a mai adaugat liderul ANAT.

Printre programele inscrise in campania comuna se numara ofertele speciale „Inscrieri Timpurii 2011”, „Vacanta la tara”, „Zile gratuite de vacanta”, „O saptamana de refacere in statiunile balneare”, „Decada balneara”, „Hai la bai!”, „Vacante speciale de evenimente” adresate celor care aloca un buget minim pentru petrecerea unui concediu de refacere intr-o statiune balneara sau la o pensiune rurala.

ANAT - Corina MARTIN
ANTREC - Maria TATAR
OPTBR - Nicu RADULESCU

Data publicarii: 12 august 2010
Sursa: ANAT


Studiu de piata Agentii de turism din Romania si Europa Centrala 2010

COMUNICAT DE PRESA
Agentii de turism din Romania si strainatate evaluate de Clienti Verificatori


Studiu de piata Agentii de turism din Romania si Europa Centrala 2010 Pe parcursul a trei luni, Clienti misteriosi apartinand INTERNATIONAL SERVICE CHECK au vizitat agentii de turism aflate in 6 tari din Europa Centrala. Au fost verificate 44 de agentii din Romania, Bulgaria, Polonia, Republica Ceha, Slovacia si Ungaria. A fost nevoie de 194 de verificari pentru a se descoperi un castigator. Romania s-a clasat in final pe locul 6.


De cele mai multe ori, este mai usor si in ciuda unor idei preconcepute, mult mai ieftin, sa apelezi la o agentie de turism, care sa se ocupe de toate detaliile concediului tau. Dar care tour operator sa alege-ti? Acestei intrebari i-au raspuns clienti misteriosi apartinand ISC – International Service Check, care in octombrie 2009 si februarie - martie 2010 au verificat 44 dintre cele mai mari si cunoscute retele de agentii de turism (inclusiv 4 internationale - Exim Tours, Hydro Tour, Neckermann, Kartago Tours Zrt.) in 6 tari din Europa Centrala. Acestea sunt:

- Romania: 24 verificari in 6 agentii: Christian Tour, Eurolines, Eximtur, Filadelfia Turism, Paralela 45, Perfect Tour,
- Bulgaria - 26 verificari in 7 agentii: Astral Holidays, Bohemia, Compas, Olymptour, ON Travel EOOD, Posoka.com, Usit Colours,
- Polonia - 56 verificari in 14 agentii: Almatur, Ecco Holiday, Exim Tours, Gromada, Itaka, Juventur, Neckermann, Orbis, Rainbow Tours, Scan Holiday, Sun Club, Triada, TUI and Wagabunda,
- Republica Ceha - 36 verificari in 9 agentii: Alexandria, Cedok, Cestovní kancelář FISCHER, Exim Tours, Firo-tour, Hydrotour, Invia.cz, Neckermann, Student Agency,
- Slovacia - 24 verificari in 6 agentii: Hydrotour, Kartago Tours, Koala, Ruefa Reisen, Satur, Seneca,
- Ungaria - 28 verificari in 7 agentii: IBUSZ Utazási Irodák, Kartago Tours, MAGYAR Autóklub-Autoclub Travel, Neckermann, OPT Travel, Quaestor Utazásszervező, Vista Utazási Irodák.

Pe parcursul vizitelor, atat cunostintele angajatilor si modalitatea de transmitere a acestora au fost verificate (daca au fost usor de inteles, daca au fost incurajati clientii sa faca o achizitie sau doar li s-au prezentat niste informatii din cataloage sau dintr-un calculator), cat si politetea lor fata de clienti.

Pe langa curatenia, aspectul si ordinea locatiei vizitate, a mai fost verificat si aspectul angajatilor. Fidelizarea clientilor a fost de asemenea evaluata, de ex. cum au fost incurajati clientii sa revina – daca au primit brosuri, cataloage, flyere, carti de vizita.

Clasamentul agentiilor de turism din Romania
In ceea ce priveste aspectul, cele mai mari note au fost obtinute de Christian Tour – 91.8% comentarii pozitive. Locul doi revine Eurolines (88.4%), iar pe trei s-a situat Perfect Tour (79.68%).

Romanii au laudat Eurolines cu privire la servirea clientilor – aceasta agentie a obtinut 88.4% din voturi. Locul doi in aceasta categorie a fost obtinut de Perfect Tour cu un rezultat de 78.9%, iar a treia nota a fost acordata la Paralelea 45 – 73.6%.

Cand vorbim despre fidelizarea clientilor, cel mai bun rezultat in Romania l-a avut Christian Tour – 80% dintre respondenti au avut comentarii pozitive. Eurolines s-a clasat al doilea (75%), iar locul trei l-au impartit – Paralela 45 si Eximtur – cu 61% fiecare.

Deci, unde merita sa mergi sa faci o achizitie? Cele mai multe comentarii pozitive au fost atribuite la Eurolines din Arad, Bulevadrul Revolutiei – 98.4% satisfactie! 98.3% castiga de asemenea Eurolines, dar din Bucuresti, Calea Vitan si locul trei este luat de Christian Tour din Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant.


Aici puteti observa ce au apreciat cel mai mult (in baza agentiilor de turism romanesti):
- O expunere frumoasa a materialelor promotionale in exterior.
- Am fost chiar impresionat de curatenie si aspect.

Clientii din Romania nu au apreciat deloc acest gen de scapari:
- Oferta ar trebui sa fie mai variata, de asemenea angajatii ar trebui sa fie mai politicosi si sa intampine clientii intr-o alta maniera.
- In felul in care vorbea cu clientii se citea o singura stare, indiferenta.


Clasificarea generala
Tragand linie, Romania s-a clasat pe locul sase cu un rezultat de 72.1%. Locul intai il obtine Slovacia (84% ), locul al doilea este luat de Ungaria - 81.1%, iar pe trei se situeaza Republica Ceha – 80%, Polonia a terminat pe patru 77.5% si Bulgaria pe cinci (72.1%). Rezultatul mediu a fost de 77.4%.

In ceea ce priveste criteriu care se ocupa de aspect, Ungaria a fost declarata castigatoare, cu un rezultat de 89.6%, locul doi a fost atribuit Republicii Cehe (87.7%), trei Slovacia (87.7%). Polonia s-a clasat a patra cu 83.1% clienti multumiti, iar Romania (79.2%) si Bulgaria (75.4%) au avut cele mai slabe rezultate. Media in aceasta categorie s-a situate la nivelul 83.9%.

Daca ne luam dupa notele acordate de Clientii misteriosi, ne putem baza pe cea mai buna servire a clientilor in Slovacia (84.1%) si Ungaria (79.7%). Polonia s-a clasat a treia (76%), pe locul patru Republica Ceha (75.8%), cinci Bulgaria (73.3%), iar pe sase, cea din urma, Romania (65%). Media in aceasta categorie s-a situate in jurul valorii de 75.8%.

Fidelizarea clientilor, este cel mai important criteriu al agentiilor de turism din Cehia (80%), un pic mai slab se situeaza Slovacia (79%). Locul trei este luat de Ungaria (76%), iar Polonia se situeaza pe patru (73.2%). Ultimele pozitii au fost ocupate de Bulgaria, cu 64.8% si Romania cu – 56.5%. Rezultatul mediu a fost de 72.4%.

International Service Check prin intermediul cumparaturilor misterioase, realizeaza studii de piata, de mai multe ori pe an, in cadrul celor mai populare domenii de achizitii pentru clienti. Speram ca aceste rezultate sunt un prim pas spre imbunatatirea servirii clientilor in orice domeniu, nu doar in acesta.

Data publicarii: 11 august 2010
Sursa:
INTERNATIONAL SERVICE CHECK
Multisearch AG / Robi Kulcsar
Project Manager Romania 
**************************************************

R.Kulcsar@internationalservicecheck.com

www.internationalservicecheck.com

**************************************************
Phone : +4 0743 765 188


Record de turisti la Viena, Romania iese insa din top 10

De peste doi ani incoace Romania se claseaza in mod constant intre primele 10 tari in ceea ce priveste numarul noptilor de cazare in capitala Austriei, devenind astfel una dintre pietele prioritare pentru turismul vienez. Dupa un inceput in forta, cand in ianuarie 2010 turistii romani se clasau pe locul al 5-lea cu 20.000 de nopti de cazare, criza a inceput sa se resimta si in acest domeniu. Intr-un bilant al primei jumatati de an, realizat de Asociatia Vieneza de Turism (WienTourismus), Romania a iesit din top 10, clasandu-se cu 106.000 nopti de cazare pe locul al 11-lea, fiind depasita astfel de Japonia. Din luna ianuarie pana in luna mai romanii au cheltuit in Viena - doar pentru noptile de cazare
- 3,82 milioane euro.


Intrebat, cum se explica faptul ca Romania nu se mai regaseste printre primele zece tari din acest top, Robert Nürnberger, purtatorul de cuvant al WienTourismus, explica: „Acest lucru se datoreaza in primul rand cresterilor remarcabile inregistrate de celelalte piete prioritare – sase dintre primele zece tari au inregistrat in prima jumatate a anului cresteri de cate doua cifre - pe cand in cazul turistilor romani s-a inregistrat un regres“. Romania ramane insa in continuare o piata prioritara pentru turismul vienez. Conform datelor statistice cele mai multe nopti de cazare ale turistilor romani in prima jumatate a anului au fost inregistrate in luna ianuarie (20.000), iar cele mai putine in februarie (15.000).

Bilantul primei jumatati de an este dealtfel un adevarat succes pentru turismul vienez. Cu 4,8 milioane nopti de cazare din ianuarie pana in iunie 2010 a fost depasit cu 12,9% rezultatul anului precedent pentru aceeasi perioada si cu 4,9% rezultatul record de pana acum, inregistart in 2008. Incasarile nete din noptile de cazare se ridica in perioada ianuarie-mai 2010 la un total de 162,6 milioane euro, cu 9,1% mai mult decat in aceeasi perioada din 2009. „Inca de anul trecut mi-am exprimat parerea ca turismul din marile orase va resimti primul efectele crizei mondiale, dar si ca va fi primul care se va redresa, in momentul in care lucrurile vor incepe din nou sa mearga in sens ascendent, iar Viena a demonstrat acest lucru“, explica Norbert Kettner, directorul WienTourismus.

Data publicarii: 11 august 2010
Sursa:
COMPRESS Romania
Biroul de reprezentare al Municipalitatii Vienei
Serviciul de presa si informare


TURNIRUL CETATIILOR MEDIEVALE 14 - 15 August, BRAN
Platoul Inima Reginei

TURNIR CU CAI 
PIATA MEDIEVALA
DUELUL CAVALERILOR 
MUZICA MEDIEVALA
LUMEA COPIILOR

INTRAREA LIBERA

Data publicarii: 10 august 2010
Sursa: Castelul Bran |
www.bran-castle.com


LANSAREA ALBUMULUI „CONSTANŢA PRIMUL PAS IN LUNGA TA CALATORIE”
(MONUMENTELE MUNICIPIULUI CONSTANŢA)Constanta primul pas
6 august 2010 ora 16.30 la Muzeul de arta Constanta

Data publicarii: 5 august 2010
Sursa: InfoTravelRomania


Conferinta de presa Royal Caribbean International
 
Compania de croaziere Royal Caribbean Cruise Lines (cu cele trei branduri : Royal Caribbean International, Celebrity Cruises si Azamara Club), extinde zona de interes pe piata din Romania, pentru promovarea croazierelor ca produs turistic.
Nicolae Demetriade croaziere Royal Caribbean International Rama REBBAPRAGADA vicepresedinte  Royal Caribbean International HELEN BECK Directorul Regional Royal Caribbean International interviu HELEN BECK Directorul Regional Royal Caribbean International

Cu aceasta ocazie, Vicepresedintele companiei dl Rama REBBAPRAGADA si Directorul Regional dna HELEN BECK  au organizat o conferinta de presa in 03 august 2010 ora 19.00  la Hotel CAPITAL PLAZA din Bucuresti. Invitatii prezenti au avut ocazia sa puna intrebari despre piata croazierelor in Romania.
Desi este criza, segmentul de croaziere creste incet de la un an la altul.

Data publicarii: 3 august 2010
Sursa: InfoTravelRomania


S-a deschis INFOTUR BAILE TUSNAD – sursa sigura de informatii turistice

Biroul de informatii turistice  INFOTUR si-a deschis portile pentru a oferi informatii de prima mana, in timp real despre statiune, imprejurimi, evenimente si unitati de cazare si alimentatie publica din Baile Tusnad.
birou de informatii turistice TusnadLa INFOTUR, intre orele 10 si 22 zilnic, turistii care viziteaza statiunea pot alege dintre serviciile a trei hoteluri, 12 pensiuni cu peste zece camere si 13 vile si case cu camere de inchiriat.
Serviciile oferite sunt foarte variate : restaurante,  cafenele, wellness, excursii, minigolf, tir cu arcul, zorbing, rafting, etc.
INFOTUR ofera si informatii in timp real despre disponibilitatile de cazare la hoteluri, pensiuni si vile, precum si preturile practicate de acestea.
Contact
Ne puteti contacta pe adresa de e-mail: bailetusnad@yahoo.com, sau pe numarul de telefon: 0266-335.114 pentru mai multe informatii, respectiv pentru rezervari.

Data publicarii: 3 august 2010
Sursa:INFOTUR BAILE TUSNAD


 

ANAT se muta intr-un nou sediu!


Incepand cu data de 29 iulie, sediul ANAT se va muta in zona Baneasa, strada Horia Macelariu, nr. 59, etaj 4, apart. 401, sector 1, Bucuresti.
Detalii complete:
www.infotravelromania.com/stiriturism/anat-se-muta-intr-un-nou-sediu!.html

Data publicarii: 30 iulie 2010
Sursa: InfoTravelRomania


Udrea a lansat azi brandul turistic al Romaniei

Brandul a fost lansat in prezenta a catorva sute de persoane, majoritatea romani.

Lansarea imaginii si logo-ului brandului a fost precedata de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care si-a inceput recitalul cu doua piese din repertoriul international, "Lonely Shepherd" si "El condor pasa". Dupa acestea au urmat cateva doine, fara acompaniament, recitalul incheindu-se cu "Ciocarlia".

Muzica maestrului n-a mai reusit de aceasta data sa-i stoarca lacrimi Elenei Udrea, cum s-a intamplat cu un an si jumatate in urma, la un concert dintr-o catedrala din Stuttgart.

"In acest moment, nu cred ca exista o persoana mai emotionata ca mine, mai mandra de cetatenia ei si mai increzatoare in tara pe care o reprezinta", a spus Udrea in discursul care a precedat lansarea brandului.

Ea a adaugat ca brandul scoate in evidenta tocmai ce are Romania mai frumos, mai interesant si mai pur.

La lansarea brandului, pe scena, alaturi de Udrea si ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenti fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase.

In paralel, in jurul scenei, erau prezenti cativa tineri chinezi imbracati in costume medievale, doi dintre ei purtand si cate o coroana de genul celei cu care apare in picturi Stefan cel Mare.

Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu.

In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta.

Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive.

Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.

Sursa: www.touristica.ro
Data publicarii: 29 iulie 2010


 


Biletele se pot procura de la Castelul Bran.
Pretul unui billet este de 50 RON si include taxa de intrare la concert si open bar cu vin rosu.


PARTICIPA SI TU LA CONCURS! CASTIGA UN APARAT FOTO!

Incepand de luni 26 iulie 2010, va incepe un nou concurs. Premiul este oferit de www.debo.ro si consta intr-un aparat foto SAMSUNG ES 17.

Debo.ro este furnizor online de electronice si electrocasnice, compania oferind consultanta pentru clientii sai in vederea alegerii produsului dorit. Acest serviciu, neglijat adeseori de alti jucatori de pe piata de e-commerce, se refera la oferirea de consultanta clientilor, in vederea oferirii de informatii de natura tehnica, financiara, functionala sau doar de stil. Consultantii Debo.ro sunt alaturi de clienti pe tot parcursul procesului de cumparare, facilitand alegerea potrivita din peste 11.000 de produse: laptopuri, televizoare, componente PC, telefoane mobile, aparate foto, camere video sau masini de spalat.

Clientii beneficiaza de preturi extrem de accesibile, avand posibilitatea de achizitionare a produselor si in 6 rate, fara dobanda, prin Card Avantaj.
De asemenea, pentru comenzi mai mari de 500 de ron, transportul este gratuit.


21.07.2010
COMUNICAT DE PRESA
ANAT vine in sprijinul doritorilor de vacante cu noi oferte speciale

Sambata, 17 iulie a avut loc intalnirea Comisiei de Turism Intern si Incoming ANAT in statiunea Mamaia. Printre subiectele aflate pe ordinea de zi s-au remarcat situatia vanzarilor inregistrate de agentiile de turism membre ANAT in semestrul I al anului 2010, lansarea unor noi programe speciale, dar si promovarea celor deja existente, pentru ca turistul roman sa poata beneficia de ofertele cele mai bune in raport cu puterea de cumparare din prezent.

In medie, agentiile de turism au inregistrat scaderi de pana la 20% in primul semestru al anului 2010, pentru vanzarile pe segmentul turism intern fata de aceeasi perioada a anului 2009.

Deoarece in prezent, turismul intern traverseaza o perioada mai putin favorabila, principala cauza fiind scaderile inregistrate in vanzarile de vacante in Romania din ultima perioada, au fost analizate noi propuneri pentru a veni in intampinarea consumatorilor de turism din Romania. In acest sens s-a propus lansarea a doua noi programe speciale „Supliment la masa“ (cei care cumpara un bilet de vacanta in Romania pentru perioada 16.07-15.08 care include si serviciul de masa, primesc un supliment la acest serviciu; ex: platesti masa 45 lei/zi si primesti 50lei/zi) si „Copiii merg gratis la mare“ (copiii care au varsta pana in 12 ani beneficiaza de aceleasi servicii ca si cele ale parintilor fara a se percepe o suma de bani in plus).

“Vacanta in tara mea. 2010 anul ofertelor speciale“- proiect realizat de ANAT in parteneriat cu hotelierii si cu celelalte asociatii patronale din turism- a fost un colac de salvare pentru turismul romanesc in anul 2010. Ofertele speciale, incluse in acest proiect, au inregistrat vanzari mari, avand in vedere situatia economica din acest an.  

„Inscrieri timpurii“ este unul dintre programele care a inregistrat o crestere de 40% privind pachetele vandute in 2010 fata de cele vandute in 2009, „Litoralul pentru toti“, subprogram integrat in programul „Mini preturi de vacanta“, a inregistrat de asemenea o usoara crestere. 

Reamintim ofertele speciale care sunt disponibile in aceasta perioada si pot fi achizitionate doar prin intermediul agentiilor de turism membre ANAT:

  1. Mini preturi de vacanta- presupune cumpararea unui bilet de vacanta in Romania in perioadele de extra-sezon, in schimbul unui pret promotional fix, in functie de gradul de confort; subprogram inclus in acest program, valabil pana la sfarsitul lunii august

Decada balneara: 15 ianuarie- 30 aprilie, prelungit pana la 31 august (sejur 9 nopti cazare, 3 mese/zi, 2 proceduri/zi de tratament si o consultatie medicala.)

  1. Zile gratuite de vacanta- presupune ca cei care cumpara o vacanta in Romania pentru perioada 15.06-15.07 si 15.08-31.08 pot primi in pretul platit o noapte sau mai multe de cazare gratuita (ex: platesti 5 nopti de cazare si primesti 7)
  1. Hai la bai!- presupune achizitionarea unei vacante de 6 zile, pentru tratamente in statiunile balneare romanesti in perioada 01.07- 31.08, la un pret promotional (pachet de 6 zile cazare cu pensiune completa, minim 5 zile tratament- 2 proceduri/zi si o consultatie medicala la sosire pe baza recomandarii medicale).

Pentru detalii despre toate aceste oferte speciale, va rugam sa accesati site-ul www.anat.ro.
Comisia Incoming si Turism Intern ANAT 

 

Cristina Hobjila
Consilier de marketing si PR
Tel: 0749.050.588
E-mail: cristina.hobjila@anat.ro

Sursa: ANAT
Data publicarii: 21 iulie 2010


Comunicat de presa

Comitetul Director al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc face cunoscut tuturor celor interesati ca pentru orice informatie legata de activitatea Federatiei, este imputernicit a da relatii numai domnul Daniel Vasilescu – Presedintele F.P.T.R.

Cu deosebita consideratie,
Biroul executiv F.P.T.R.

Presedinte,
Daniel Vasilescu
E-mail: office@fptr.org
Tel/fax: 021.312.29.93
Tel: 021.212.87.82
Tel: 0722.208.358

Sursa: FPTR
Data publicarii: 21 iulie 2010


ALBENA A LANSAT O NOUA STATIUNE PENTRU PIATA ROMANEASCA: PRIMORSKO CLUB

 * Statiunea este situata in sudul Litoralului bulgaresc * Albena va investi 100 de milioane de euro pentru modernizarea resortului Primorsko * Litoralul Marii Negre este foarte solicitat in acest an atat pentru Romania, cat si pentru Bulgaria

 Bulgaria ramane, in aceasta perioada de criza, o destinatie solicitata de romani, dupa ce inregistrase un veritabil boom in 2006 si 2007 pentru turismul de litoral si in 2008 pentru turismul montan. Litoralul bulgaresc, fiind situat la doar 3 -5 ore de mers cu automobilul din Bucuresti, este la ora actuala cea mai accesibila destinatie externa de vara, fiind prima optiune externa a romanilor, ca numar de turisti.

            Statiunea externa numarul unu pentru piata romaneasca este Albena. Aceasta a primit anul precedent peste 55.000 de turisti romani, iar pentru acest an se preconizeaza o cifra similara. De altfel, aproape 30% dintre turistii Albenei sunt romani!

            Tinand cont de cererea foarte mare pentru Albena, din acest an, societatea care administreaza statiunea externa favorita a romanilor va introduce pentru piata noastra o alternativa: statiunea Primorsko Club, aflata in sudul Bulgariei, langa localitatea Primorsko.

Primorsko este o statiune de vacanta si reprezinta aproximativ jumatate din spatiul pe care il ocupa Albena, intinzandu-se pe o suprafata de 600 de hectare. Potrivit conducerii societatii Albena, aceasta va investi in urmatorii 3-5 ani aproximativ 100 de milioane euro pentru renovari, imbunatatirea infrastructurii si constructia de noi hoteluri.

Primorsko are o plaja mare, de calitate si este inconjurata de o padure, aflandu-se in mijlocul naturii.

“Vrem sa transformam Primorsko in cel mai bun resort din Bulgaria, practic statiunea secolului 21. Zona are un potential natural foarte ridicat. Este nepoluata, foarte curata, cu conditii climatice foarte propice”, considera Dl. Krassimir Stanev, directorul executiv al societatii Albena.

Cea mai mare structura de cazare din Primorsko Club este hotelul Les Magnolias, de 4 stele in regim all inclusive, unde, la ora actuala, peste 70% dintre turisti sunt francezi. Acesta reprezinta o oaza de confort si ambianta placuta in mijlocul dunelor de nisip unice, reunite cu vegetatia padurii. O distanta de 200 metri desparte hotelul de plaja, lasand o zona de parc cu ierburi exotice. Complexul are si un Centrul Spa, unde sarea de mare, apa minerala si namolul se folosesc in tratarea unui numar mare de boli. Tratamentul se face sub stricta supraveghere a personalului foarte bine pregatit si calificat. Tot aici se mai gaseste un centru de infrumusetare, coafor, sala de fitness, sauna, solar si o piscina exterioara cu o sectiune pentru copii, precum si o piscina acoperita.

De asemenea, Primorsko Club are vile de 2 si 3 stele, care ofera toate conditiile de confort, situate intr-un cadru natural deosebit. In curand, si clientii acestor vile vor beneficia de servicii all inclusive. Primorsko Club se afla deja in oferta agentiilor de turism specializate pe Bulgaria.

Primorsko este un oras mic, cu aproximativ 3000 locuitori, situat la 52 km sud de Burgas. Aeroportul International din Burgas pune la dispozitie zboruri regulate, oferind in acelasi timp si transportul direct catre statiune printr-o retea de drumuri bine dezvoltata. La  1-2 km (5 km) sud de oras se afla Primorsko Club - un oras de vacanta tipic pentru tineri dar si pentru familisti, cu o multime de vile, bungalouri, hoteluri, baruri, discoteci si terenuri de sport variate.

Pentru alte amanunte,
Traian BADULESCU
Director general “Travel Advisor Media”
0722 766 255, 0749 05 05 82
www.touristmedia.ro
traian.badulescu@touristmedia.ro

www.albena.bg
www.primorskoclub.com
online@albena.bg

Sursa: Travel Advisor Media
Data publicarii: 16 iulie 2010


COMUNICAT DE PRESA 14 IULIE 2010

Peste 1.000.000 pliante gratuite pentru Litoralul Romanesc si Delta Dunarii
Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL – DELTA DUNARII
si Agentia de publicitate GROOVE HOUR au incheiat un protocol de colaborare ce vizeaza sustinerea turismului in zona, prin proiectul „i-Tour”.

„i-Tour” este un program de informare turistica dezvoltat la scara nationala, initiat in 2005 de Groove Hour, iar in 2010 el vine cu cea mai ampla campanie de informare turistica realizata pana acum. Anul acesta, prin „i-Tour”, au fost tiparite peste 1.000.000 de pliante de informare turistica ce sunt diseminate in 400 de locatii din zonele de trafic maxim din tara: Litoral, Delta Dunarii si Valea Prahovei. Prin campaniile anuale de informare turistica initiate de „i-Tour” se ating peste 2.000.000 de turisti.

Prima initiativa, desfasurata in cadrul parteneriatului cu Asociatia de Promovare Litoral – Delta Dunarii,  consta intr-o diseminare mai eficienta a materialelor de informare si promovare a turistilor prin extinderea retelei de displayuri ale agentiei Groove Hour amplasate in hoteluri, cafenele, restaurante, centre de informare turistica, muzee, etc. De asemenea, anul acesta se va recurge si la o raportare a gradului de satisfactie atins de aceasta campanie in randul turistilor si hotelierilor.  Campania este gandita astfel incat sa acopere necesarul de materiale de informare turistica pentru persoanele aflate in vacanta pe Litoral si in Delta Dunarii in intervalul mai – septembrie 2010.

Alaturi de Groove Hour si Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL - DELTA DUNARII ,  in aceasta campanie de informare si promovare turistica, una dintre cele mai mari desfasurate pana acum pe Litoral, sunt implicati parteneri care au inteles importanta promovarii valorilor turistice de patrimoniu national: Jidvei Romania ( Redescopera valorile ! ), Nautic Life, Stefani Pool Technology, Nescafe, Dove, Clear si Cityplex Constanta.

Pliantele tiparite cuprind harti ale statiunilor de pe Litoral, harta orasului Constanta, harta orasului Tulcea si a Deltei Dunarii, trasee turistice din Judetul Constanta, obiective turistice din Judetul Constanta, Tulcea si Brasov.

Conform rapoartelor Organizatiei Mondiale a Turismului, instabilitatea economica nu reduce dorinta oamenilor de a calatori, dar ii ghideaza catre destinatii mai apropiate de locuinta, catre natura si catre istorie. In aceste conditii consideram esentiala promovarea incrucisata a destinatiilor turistice si a valorilor de patrimoniu din Romania pentru stimularea consumului si cresterea bunastarii regionale. Astfel statiunile montane vor fi promovate in timpul sezonului estival pe Litoral  si invers, turistii fiind astfel incurajati sa calatoreasca.

„Atractivitatea unei destinttii turistice este direct influentata de oferta turistica – obiective turistice naturale si antropice,  pret, calitatea serviciilor, insa primul pas pentru a face cunoscuta o destinatie este informarea potentialilor turisti.

 In acest context, proiectul i-Tour se dovedeste a fi foarte util intrucat pune la dispozitia acestora un mijloc de informare cu privire la obiectivele turistice, dar si a unui mijloc de orientare – harti ale statiunilor, trasee turistice. In acelasi timp, reteua de distributie (Litoral, Delta Dunarii, Valea Prahovei) permite o promovare incrucisata a destinatiilor – turistii ajunsi pe Valea Prahovei au la dispozitie informatii despre litoral si Delta Dunarii si invers.

 Pe viitor, ne dorim sa dezvoltam acest proiect impreuna cu celelalte asociatii membre F.A.P.T. – Federatia Asociatiilor de Promovare a Turismului din Romania – Asociatiile Bucovina, Maramures , Sibiu, Sighisoara,  Prahova si Gorj – si sa diversificam materialele de informare astfel incat sa acopere nevoia de promovare a destinatiilor turistice si – implicit -  sa intensifice circulatia turistica interna.” Declara Corina Martin – Presedinte al Federatiei F.A.P.T.

 Asociatia de Promovare si Dezvoltare Turistica Brasov despre proiect: “Proiectul i-Tour are un impact favorabil asupra comuniatii locale prin faptul ca raspunde nevoilor de promovare si de punere in valoare a obiectivelor turistice din judetul Brasov. Acest fapt  a fost reflectat si in presa locala care a apreciat aceasta initiativa. Distribuirea pliantelor in diferite locatii (peste 400), este o premisa pentru cresterea circulatiei turistice in judetul Brasov prin faptul ca cei care intra in posesia pliantelor pot afla informatii despre obiectivele promovate, cu impact asupra deciziei de vizitare. Speram sa putem colabora si dezvolta in continuare acest parteneriat diversificand aria preocuparilor, realizand in continuare materiale de informare turistica calitative care sa vina in intampinarea nevoilor si asteptarilor turistilor”, declara Ionut Gliga Director al APDT Brasov.

Jidvei  despre proiect:
Proiectul i-Tour ne ofera oportunitatea de a  deveni vector de promovare a turismului intern prin redescoperirea valorilor patrimoniului cultural national si retinerea turistilor cat mai mult timp in zonele de vacanta prin informare, declara Ciprian Palimaru Directorul  zonal Jidvei Romania.

Nestlé  despre proiect:
„Pentru majoritatea tinerilor, vara inseamna distractie si timp petrecut la malul marii, iar NESCAFÉ Frappe isi doreste sa fie cat mai aproape de ei in toate aceste momente. De aceea, ne-am alaturat proiectului i-Tour pentru promovarea valorilor turistice ale Romaniei din zona litoralului Marii Negre, oferindu-le tinerilor o modalitate usoara de a descoperi statiunile in care isi pot petrece vacanta si cele mai tari locuri pentru distractie. Ne adresam, astfel, direct consumatorilor nostri si ne dorim ca in fiecare zi petrecuta de ei pe litoralul romanesc sa se bucure de un gust racoritor de cafea si sa invinga plictiseala”, declara Ana Maria Doxan, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Stefani Pool Technology despre proiect:
Am ales sa ne implicam in proiectul i-Tour initiat de agentia Groove Hour deoarece consideram ca este cel mai coerent si complet program de promovare indoor pe care un brand de pe piata locala sau internationala ar putea sa il aleaga. Prin promovarea frumusetii litoralului romanesc si a Deltei Dunarii si impreuna cu piscinele Stefani Pool, sa le aducem clientilor nostrii “Vacanta in fiecare zi”, placerea, relaxarea si confortul de care au nevoie. Prin i-Tour vrem sa le reamintim romanilor valorile uitate si sa le aratam frumusetea locului in care traiesc. Circuland si vizitand ajutam comunitatile locale sa creasca, declara Lucian Mija Managing Director Stefani Pool Technology.

Groove Hour despre proiect:
„Ne dorim sa extindem acest model de promovare incrucisata a valorilor turistice nationale ale Romaniei in viitorul apropiat in Bucovina turistica si Maramures. Astfel, turistii romani sau straini vor gasi in fiecare zona turistica a tarii locatii i-Tour cu pliante gratuite ce contin informatii despre zona de interes, dar si despre celelalte zone turistice nationale. Am inceput deja demersurile pentru extinderea i-Tour incheind o serie de protocoale de colaborare cu agentii regioanle de promovare turistica (APT Bucovina) si pana la finalul anului 2011 vrem sa ne indeplinim angajamentul pe care ni l-am luat fata de turisti”, declara Dragos Paiu, Director Marketing Groove Hour.

                       Corina Martin                                                     Dragos Paiu

 

                         Presedinte                                             Director Marketing

        

                      Federatia F.A.P.T.                                              Groove Hour

Sursa: Asociatia de Promovare Litoral – Delta Dunarii
Data publicarii: 14 iulie 2010                     


COMUNICAT DE PRESA
Agentiile de turism membre ANAT ofera turistilor garantia unei vacante de vis

 

In prezent economia din Romania trece printr-o perioada foarte dificila. Din ce in ce mai multe pseudo-agentii de turism apar peste noapte si dispar la fel de repede.
Turistul roman este dezorientat, nu mai stie de unde trebuie sa-si achizitioneze o vacanta pentru a fi sigur ca va avea parte de un concediu reusit, in care sa se relaxeze cu adevarat.

Avand in vedere faptul ca romanii renunta la foarte multe lucruri pentru a face economii, cumpararea unei vacante de vis reprezinta biletul catre deconectarea mult asteptata in timpul anului. De aceea, este foarte important ca in acest concediu turistul sa primeasca tot ce i s-a promis in momentul in care a achitat un avans sau chiar intreaga suma.

Ca urmare a evenimentelor prezentate in mass-media in ultimele zile, referitoare la agentia Your Next Holiday din Timisoara, care a inselat un numar de cca. 50 de turisti, ANAT face urmatoarele precizari: administratorul societatii, Jenica Clapa a ofertat si vandut pe piata turistica din Timisoara, Arad si Cluj, pachete turistice cu destinatia Antalya la jumatate de pret. La plecarile de saptamana trecuta nu a fost imbarcat un grup de turisti, iar saptamana aceasta 20 de persoane au aflat ca nu pot pleca in excursia mult asteptata, intrucat agentia de turism Your Next Holiday nu a platit serviciile catre tour-operator.

Atragem atentia turistilor romani sa nu achizitioneze oferte de tip „chilipir“ de la firme fantoma, deoarece asemenea oferte nu au un suport real pe piata turistica.

Recomandam turistilor romani sa cumpere pachete de vacanta de la agentii de turism cu istoric si experienta in domeniu. Apartenenta la asociatia patronala ANAT reprezinta o premiza a seriozitatii agentiei si a calitatii serviciilor oferite. De aceea va sfatuim sa alegeti agentiile de turism care au afisat logo-ul ANAT pe usa sediului, precum si bannerul cu sigla ANAT pe site.

Este foarte probabil ca in aceasta perioada deosebit de dificila sa mai existe astfel de cazuri, prin urmare suntem preocupati ca romanii sa primeasca vacanta promisa.

ANAT, prin intermediul membrilor sai, face eforturi sustinute pentru a oferi romanilor garantia unei vacante perfecte care sa indeplineasca conditiile mult asteptate. Agentiile de turism membre ANAT sunt de incredere, au contracte de asigurare valabile, care ofera turistilor garantia ca nu vor fi inselati.

Va invitam sa vizitati site-ul www.anat.ro pentru a afla care sunt agentiile de turism membre ANAT din regiunea in care locuiti.

Alin Burcea
Prim Vicepresedinte ANAT

Cristina Hobjila
Consilier de marketing si PR
Tel: 0749.050.588
E-mail: cristina.hobjila@anat.ro
Sursa: ANAT
Data publicarii: 4 IULIE 2010


01.07.2010

COMUNICAT DE PRESA
In pofida cresterii TVA,

VACANTELE PRIN AGENTIILE MEMBRE ANAT NU SE MAJOREAZA!

Desi taxa pe valoare adaugata se va mari cu 5 procente, ajungand la 24% de la 1 iulie, agentiile de turism membre ANAT vor face eforturi sustinute de a proteja tarifele practicate de influenta majorarii TVA,  pentru a se adapta puterii de cumparare a turistilor aflata, din pacate, intr-o continua scadere.

In pofida situatiei dificile cu care se confrunta Romania in aceasta perioada, romanii doresc in continuare sa calatoreasca, dar nu mai au, fireste, aceeasi putere de cumparare.

In contextul crizei, peste care s-au suprapus masurile de austeritate, agentiile de turism membre ANAT anunta ca nu vor majora tarifele pentru vacantele sezonului 2010!

Decizia este una fireasca in contextul in care ne confruntam cu o scadere accentuata a  vanzarilor din lunile mai -  iunie pe anumite destinatii, fata de aceeasi perioada a anului precedent, cuprinse intre 20-40%, generata de masurile de austeritate adoptate.

Amintim ca  agentiile membre  ANAT au lansat in acest an cele mai multe oferte speciale din istoria turismului romanesc, destinate vacantelor in Romania, dar si oferte variate de Early Booking pentru destinatiile externe.

        Invitam turistii romani sa consulte site-ul www.anat.ro, pentru a afla avantajele alegerii unei agentii de turism si pentru a beneficia, astfel, de cele mai bune solutii de vacanta, valabile inclusiv cu plata in rate, in tichete de vacanta, sau online.

         ANAT avertizeaza ca aceste oferte sunt disponibile exclusiv in agentiile membre ANAT.

         In prezent, continua programul „ Zile gratuite de vacanta“, prin care turistii care platesc 3 sau 5 nopti de cazare - primesc una sau doua nopti GRATUIT.

 

Corina Martin
Presedinte ANAT
presedinte@anat.ro


Sursa: ANAT
Data publicarii: 1 IULIE 2010


Piscina la 200 de metri inaltime, in cel mai scump hotel din lume - GALERIE FOTO

Cea mai mare piscina aflata la cea mai mare inaltime din lume a fost inaugurata in Singapore. Bazinul este pozitionat la o inaltime de aproximativ 200 de metri deasupra pamantului si este de trei ori mai lung decat o piscina olimpica.

Hotel Marina Bay Sands SINGAPORE Hotel Marina Bay Sands SINGAPORE Hotel Marina Bay Sands SINGAPORE Hotel Marina Bay Sands SINGAPORE

Desi pare ca se varsa in gol, apa din piscina cade intr-un spatiu, din care este apoi pompata inapoi in bazin.
Hotel Marina Bay Sands SINGAPORE

Amplasata deasupra celui mai scump complex hotelier din lume, Marina Bay Sands, piscina in forma de barca troneaza pe varfurile a trei hoteluri.

"Skypark" este construita peste hotelurile de 55 de etaje, in Singapore, si are 150 de metri lungime.

Hotelul, care are 2,560 de camere disponibile la un pret de aproximativ de 400 de euro/camera, a fost inaugurat oficial, ieri, cu un concert al Dianei Ross.

Complexul Marina Bay Sands din Singapore a costat 4,85 miliarde de euro. Costul sau il plaseaza pe primul loc in topul celor mai scumpe hoteluri din lume. Pana in prezent, recordul a fost detinut, incepand din 2004, de The Emirates Palace Hotel din Abu Dhabi, cu un cost de 2,44 miliarde de dolari.

Sursa stire: http://stiri.rol.ro/piscina-la-200-de-metri-inaltime-in-cel-mai-scump-hotel-din-lume--galerie-foto-628461.html
Sursa foto: dailymail.co.uk
Data publicarii: 26 iunie 2010


COMUNICAT DE PRESA Zile GRATUITE de vacanta
Program special destinat petrecerii concediului in Romania
“ZILE GRATUITE DE VACANTA” reprezinta un nou program lansat de ANAT, desfasurat in parteneriat cu hotelierii din Romania si cu celelalte asociatii din turism.
Astfel, cei care cumpara o vacanta in Romania, pentru perioada 15.06- 15.07.2010 si 15.08- 31.08.2010, pot primi pentru pretul platit, una sau doua  nopti gratuite de cazare! 

Din momentul lansarii, programul a inregistrat un real succes in randul turistilor, care se pot bucura de un cadou din partea agentiilor de turism si a hotelierilor, ce consta in acordarea unor zile gratuite de cazare, incluse in pret dupa modelul “platesti 3 nopti si stai 4, sau platesti 5 nopti si stai 6 sau chiar 7”. Pana in prezent a fost inregistrat un numar de aproximativ 17.000 de astfel de pachete vandute. Ne asteptam ca pana la finalul programului sa avem un numar de cel putin 35 000 de turisti care aleg sa profite de aceasta oferta.Subliniem ca “Zile gratuite de vacanta” este una dintre ofertele speciale –componenta a unui program de promovare initiat de ANAT, “Vacanta in tara mea. 2010 anul ofertelor speciale” – valabila pentru aceasta perioada de sezon. Turistii se mai pot bucura de preturi avantajoase prin intermediul celorlalte oferte promovate de ANAT si partenerii sai in aceasta perioada:
“Decada balneara” (15 ianuarie - 30 iunie),
O saptamana de refacere in statiunile balneare” (15 ianuarie- 30 iunie),
“O saptamana la munte” (28 februarie- 30 iunie) si
“Hai la bai”- program care include oferta valabila in lunile: iulie si  august.
Toate ofertele si programele speciale sunt disponibile exclusiv prin agentiile de turism membre ANAT, a caror lista o puteti consulta pe www.anat.ro va rugam sa accesati site-ul www.anat.ro.       
    
Corina MARTIN   
Presedinte  ANAT              presedinte@anat.ro                       
Adrian VOICAN  
Presedinte ANAT Sud Muntenia           Coordonator proiect “Vacanta in tara mea “

Data publicarii: 24 iunie 2010
Sursa: ANAT


Expozitie internationala de morarit-panificatie, cofetarie, gastronomie si HoReCa - Editia a III-a
TARGU-MURES, ROMANIA - HOTEL PRESIDENT EXPO CENTER
18-20 martie 2011


S.C. LIRA COP CREATIVE organizeaza programul de formare profesionala pentru ocupatia SOMELIER (cod C.O.R 512304) in Bucuresti avand o durata de 4 saptamani.Conditie de acces: minim 10 clase si experienta in domeniu /calificare/competente specifice.
Cursul implica parcurgerea tuturor etapelor de predare teoretica cat si aplicatii practice, individual si pe echipe.
Lectorii cursului sunt: doamna CORNELIA TOMA, si domnii SERGIU NEDELEA (www.winetaste.ro) si BOGDAN DUMITRESCU (www.somelierbd.ro).Cursul este structurat, conform Standardului Ocupational, in urma sustinerii examenului final - test grila si proba practica,  abolventii obtin urmatoarele competente:
- Comunicarea la locul de munca
- Lucrul in echipa
- Aplicarea normelor de securitate si sanatate in munca si a normelor PSI
- Respectarea normelor igienico-sanitare specifice
- Planificarea activitatii proprii
- Organizarea locului de munca
- Promovarea ofertei de vinuri si alte bauturi
- Efectuarea servirii clientilor
- Asigurarea calitatii serviciilor de restaurant  Numarul maxim de participanti este de 20 de persoane. Se asigura suport de curs, fise de lucru, materii prime pentru aplicatii practice (degustari), examinarea finala si eliberarea Certificatului de absolvire insotit de suplimentul descriptiv.
Taxa de participare este de 750 lei (se poate achita in 3 rate).

Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0744 699 500 sau email: liracopcreative@yahoo.com.
Pentru inscriere va rugam sa solicitati Formularul de participare la datele de contact mai sus mentionate.


Carpatair medaliata la Berlin cu IATA Platinum Certificate

Premiul a fost obtinut in baza finalizarii cu succes a programului de implementare a cartilor de imbarcare cu cod de bare
Timisoara, 20 iunie 2010: Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, a fost medaliata de IATA cu Certificatul de Platina pentru proiectul BCBP (Bar Coded Boarding Pass – Carte de Imbarcare cu Cod de Bare). Premierea s-a realizat in cadrul Adunarii Generale Anuale IATA, care a avut loc la Berlin la inceputul lunii iunie, si recompenseaza implementarea completa de catre 41 de linii aeriene din intreaga lume, dintre care 10 din Europa, a cartilor de imbarcare cu cod de bare pentru toate zborurile operate.

Carpatair este singura companie din Romania medaliata pentru proiectul BCBP.BCBP  este o carte de imbarcare care permite pasagerilor sa se inregistreze singuri pentru zbor, fiind o alternativa la cartea clasica de imbarcare cu banda magnetica care impune pasagerilor sa treaca pe la ghiseul de check-in. Inlocuirea  benzii magnetice cu codul de bare permite pasagerului sa isi tipareasca singur cartea de imbarcare, fie in cadrul chioscurilor de self check-in localizate in aeroport, fie din orice alta locatie cu acces la internet. De asemenea, codul de bare poate sa fie citit si de pe telefonul mobil, ceea ce inseamna flexibilitate maxima pentru pasager.„Termenul stabilit de IATA pentru implementarea in proportie de 100% a cartilor de imbarcare cu cod de bare este sfarsitul anului 2010. Suntem prima linie aeriana din Romania care a implementat cartea de imbarcare cu cod de bare pe toate rutele sale – in Romania, Moldova, Ucraina, Germania, Italia, Grecia si Ungaria” a declarat Nicolae Petrov, Presedintele Carpatair in cadrul Adunarii de la Berlin.Pentru ca BCBP-ul sa fie pe deplin functional, este nevoie de o sincronizare intre aeroporturi si liniile aeriene, deoarece aeroporturile sunt cele care pun la dispozitie echipamentele necesare emiterii si citirii cartilor de imbarcare cu cod de bare.

Pe de alta parte, este nevoie ca si punctele de control securitate din aeroporturi sa accepte cartile de imbarcare cu cod de bare sau electronice, in cazul in care check-in-ul este facut pe telefonul mobil.Proiectul BCBP face parte dintr-o initiativa ampla a IATA de simplificare a procedurilor in transportul aerian si oferirea de servicii mai confortabile si mai simple pasagerilor. Proiectul a fost initiat in anul 2006, ca una dintre etapele initiativei IATA numita „Simplifying the Business” prin care se impuneau membrilor anumite termene de implementare de noi tehnologii pentru a imbunatati serviciile, dintre care pe prim plan s-a situat introducerea biletelor electronice in proportie de 100% .

De asemenea, in 2006, Carpatair a fost prima companie aeriana romaneasca care a implementat biletele electronice standard IATA pe zborurile sale. In prezent, BCBP este in faza de implementare in cadrul a peste 220 de companii aeriene si in mai mult de 500 de aeroporturi, care asigura o acoperire de 86% din totalul transportului aerian global.Certificatul de Platina pentru poiectul BCBP a mai fost acordat companiilor: United Airlines, El Al SAS - Skandinavian Airlines, LOT Liniile aeriene Poloneze, SriLankan Airlines, Croatia Airlines, Bulgaria Air, Air Namibia si Binter Canarias.

DESPRE CARPATAIR:
Infiintata in 1999, Carpatair estein prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa. Incepand din 2000 Carpatair a dezvoltat la Timisoara cel mai performant hub aerian din Romania, oferind pasagerilor posibilitati de conexiune pentru orice destinatie operata de companie in mai putin de 20 min. Carpatair opereaza pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 330 de zboruri /saptamanale spre 30 de destinatii din 6 tari. Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova. Departamentul Marketing Carpatair
marketing@carpatair.com 

Pentru detalii suplimentare puteti contacta Carpatair Call Center:

Tel:  0040 256 300 910

Sursa: CARPATAIR
Data publicarii: 21 iunie 2010


PARTICIPA SI TU LA CONCURS! CASTIGA UN APARAT FOTO!

Incepand de luni 21 iunie 2010, va incepe un nou concurs. Premiul este oferit de www.debo.ro si consta intr-un aparat foto SAMSUNG ES 17.

Debo.ro este furnizor online de electronice si electrocasnice, compania oferind consultanta pentru clientii sai in vederea alegerii produsului dorit. Acest serviciu, neglijat adeseori de alti jucatori de pe piata de e-commerce, se refera la oferirea de consultanta clientilor, in vederea oferirii de informatii de natura tehnica, financiara, functionala sau doar de stil. Consultantii Debo.ro sunt alaturi de clienti pe tot parcursul procesului de cumparare, facilitand alegerea potrivita din peste 11.000 de produse: laptopuri, televizoare, componente PC, telefoane mobile, aparate foto, camere video sau masini de spalat.

Clientii beneficiaza de preturi extrem de accesibile, avand posibilitatea de achizitionare a produselor si in 6 rate, fara dobanda, prin Card Avantaj.
De asemenea, pentru comenzi mai mari de 500 de ron, transportul este gratuit.


WIZZ AIR ANUNTA O CRESTERE CU 31 % IN PRIMELE CINCI LUNI

Conferinta presa WizzAir, partea 1 Conferinta presa WizzAir, partea a 2 - a Conferinta presa WizzAir, intrebari 1
     
Conferinta presa WizzAir, intrebari 2 Conferinta de presa WizzAir, roll-up Sala Hora, etaj 21, Hotel Intercontinental 5*

Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low fare – low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est a transportat 736.000 de pasageri din si spre Romania in primele 5 luni, cu 31% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand a inregistrat 562.000 pasageri. Aceasta crestere a consolidat pozitia de lider a companiei in Romania in conditiile unei cote de piata pe segmentul low cost de 46% in luna iunie.“Suntem in grafic pentru a depasi 2 milioane de pasageri transportati din si spre Romania anul acesta. Cresterea de 31% va proveni in mare masura de la cresterea capacitatii de transport din Cluj-Napoca si din Bucuresti si implicit prin noile rute lansate si cresterea frecventelor pentru zborurile de la toate cele 3 baze, inclusiv Timisoara. Bucuresti va totaliza in continuare peste 50% din operatiunile Wizz Air in Romania in ceea ce priveste traficul de pasageri”, a declarat Gyorgy Abran, Director Comercial Wizz Air.

Incepand cu aceasta vara Wizz Air aloca doua aeronave A320 complet noi bazelor din Romania, una fiind deja operationala in Cluj incepand cu 12 iunie, iar a doua urmand sa ajunga la Bucuresti pe 26 iunie. Noile aeronave vor creste flota din Romania la opt unitati si vor facilita aproximativ 70 de noi locuri de munca (piloti si echipaj). Odata cu acestia, echipa Wizz Air din Romania va creste la peste 290 de persoane in 2010.

Vara aceasta marcheaza totodata startul mai multor curse ale companiei din Bucuresti si Cluj-Napoca:

De la

Destinatie

Data de start

Frecventa

Bucuresti

Cuneo – Torino

30 iunie

2/saptamana

Bucuresti

Weeze – Dusseldorf

3 iulie

2/saptamana

Bucuresti

Zaragoza

3 iulie

2/saptamana

Bucuresti

Pisa

12 iunie

2/saptamana

Cluj-Napoca

Weeze – Dusseldorf

12 iunie

2/saptamana

Cluj-Napoca

Zaragoza

12 iunie

2/saptamana

Cluj-Napoca

Palma de Mallorca

12 iunie

2/saptamana

Cluj-Napoca

Alicante

24 iulie

2/saptamana

Anterior anul acesta, in martie, Wizz Air a lansat zboruri din Cluj-Napoca spre Cuneo – Torino si Pisa si din Timisoara spre Forli – Bologna. Wizz Air a transportat peste 8,4 milioane de pasageri in ultimele 12 luni, 1,76 milioane dintre acestia calatorind pe rutele din Romania. Flota Wizz Air este compusa in prezent din 32 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 12 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia. Pentru informatii in limba romana va rugam sa contactati Free Communication:
Daniel Amzar
e-mail: daniel.amzar@freecomm.ro
tel: +40 21 207 47 40

Pentru informatii in limbile engleza si maghiara va rugam sa contactati:
Natasa Kázmér, Director Corporate Communications & Public Affairs Wizz Air
e-mail: natasa.kazmer@wizzair.com,
tel.: +36 1 777 93 02,
mobil: +36 30 626 66 02

Sursa: WIZZ AIR
Data publicarii: 17 iunie 2010


Carpatair lanseaza programul de fidelizare Carpatair Green Club

  • Pasagerii Carpatair au posibilitatea de a utiliza punctele de fidelizare acumulate pentru ore de zbor pe simulatorul din cadrul Carpatair Flight Trainin
  • Programul aloca retroactiv puncte de fidelizare pentru toate biletele achizitionate de la inceputul anului pana la data de 30 iunie 2010
  • Pasagerii Carpatair au acces la Calculatorul Green Points, un sistem de calcul online al punctelor acumulate

 Timisoara, 15 iunie 2010: Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, lanseaza in luna iunie 2010 programul de fidelizare Carpatair Green Club. Prin acest program compania recompenseaza clientii fideli care aleg in mod constant serviciile Carpatair, cu zboruri gratuite, prioritate la check-in, gratuitati la bagaje suplimentare si ore pe simulatorul de zbor Carpatair, unul dintre cele mai performante aparate de acest tip din Europa de Est. In plus, programul aloca retroactiv puncte de fidelizare pentru toate biletele achizitionate in cursul anului 2010. Prin intermediul programului de fidelizare, la fiecare calatorie cu Carpatair, membrii Clubului obtin un numar de puncte de fidelizare (Green Points), care se calculeaza in functie de distanta si pretul platit pe biletul de avion.

Punctele sunt alocate atat pentru biletele Carpatair care au fost achizitionate prin intermediul website-ului Carpatair, cat si pentru cele achizitionate prin Carpatair Call Center sau prin intermediul agentiilor de turism. Pentru familiarizarea pasagerilor cu modalitatea de calcul al punctelor in functie de valoarea biletului achizitionat si de clasa la care se efectueaza zborul, Carpatair a creat un sistem special de calcul online al punctelor, Calculatorul Green Points, ce poate fi accesat la: http://www.carpatair.com/Passenger_Services/Loyalty_programs/Frequent_Flyer_Program/RO/

Sistemul de rezervari Carpatair permite folosirea punctelor acumulate in mod automat la plata viitoarelor bilete de calatorie, in timpul procesului obisnuit de rezervare. Atunci cand clientul va acumula suficiente puncte pentru a achita integral biletele pe care doreste sa le rezerve, sistemul va semnala posibilitatea de a plati sub forma de puncte. In cazul in care numarul de puncte nu este suficient de mare pentru achitarea integrala, optiunea de plata in Green Points nu va aparea in procesul de rezervare.„Componenta inedita a programului nostru de fidelizare este aceea ca oferim pasagerilor nostri posibilitatea de a avea o experienta de prima mana asupra a ceea ce inseamna practic pilotajul unei aeronave.

Prin Carpatair Green Club, le oferim posibilitatea de transforma punctele de fidelizare acumulate in ore de zbor pe simulatorul din cadrul scolii noastre de pilotaj Carpatair Flight Training, asistate de instructorii Carpatair. Este o oportunitate unica, de care multi sunt entuziasmati” a declarat Paula Ardelean, Vice-Presedinte Marketing & Vanzari.In plus, punctele acumulate pot fi folosite pentru zboruri gratuite cu Carpatair, atat de catre titularul contului de puncte, cat si de alte persoane, fara nici un fel de restrictii.„Conceptul programului Green Club este acela de a oferi clientilor nostri avantaje cuantificabile care sa recompenseze loialitatea lor. Programul este foarte usor de utilizat, iar sistemul de rezervari a fost perfectionat astfel incat sa vina in sprijinul clientului si sa il anunte efectiv in momentul in care a acumulat suficiente puncte pentru achitarea integrala a urmatorului bilet de avion.

Astfel, acesta este scutit de calcularea punctelor acumulate. In plus, pentru a oferi pasagerilor nostri accesibilitate totala la programul Green Club, am creat un program special de calcul ce a fost postat pe site-ul Carpatair, prin care acestia se pot familiariza cu sistemul de calculare al punctelor” adauga Ardelean. Programul Carpatair Green Club vizeaza diferite nivele, pe masura ce clientul acumuleaza un numar tot mai mare de puncte.

Ca membru debutant, punctele se acumuleaza pe un Green Club Card, iar pe masura ce numarul lor creste, clientii pot deveni membri Premium sau VIP. Cu fiecare nivel beneficiile devin mai atractive, clientul avand acces la servicii preferentiale acordate exclusiv membrilor.·        
Green Club Premium Card:
ofera prioritate la Check-in; clientul beneficiaza de 5 kg de bagaj gratuit peste limita stabilita si de o reducere de 15% din comisionul agentiei de turism partenere Air Service pentru orice pachet turistic ales. ·       
Green Club VIP Card: ofera prioritate la Check-in; clientul beneficiaza de 10 kg de bagaj gratuit peste limita stabilita si de o reducere de 25% din comisionul agentiei de turism partenere Air Service pentru orice pachet turistic ales. In plus, membrul are acces gratuit in Business Lounge pe Aeroportul Traian Vuia din Timisoara.In cazul ambelor carduri, membrii primesc un numar de puncte, cadou de bun-venit in categoriile de membrii Green Club de care apartin.Pentru mai multe informatii despre Carpatair Green Club accesati www.carpatair.com.

DESPRE CARPATAIR:
Infiintata in 1999, Carpatair estein prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa. Incepand din 2000 Carpatair a dezvoltat la Timisoara cel mai performant hub aerian din Romania, oferind pasagerilor posibilitati de conexiune pentru orice destinatie operata de companie in mai putin de 20 min. Carpatair opereaza pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 330 de zboruri /saptamanale spre 30 de destinatii din 6 tari. Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova.

Departamentul Marketing Carpatair
marketing@carpatair.com
Pentru detalii suplimentare puteti contacta Carpatair Call Center:
Tel:  0040 256 300 910
E-mail: GreenClub@carpatair.com

Sursa: CARPATAIR
Data publicarii: 15 iunie 2010


Wizz Air lanseaza pentru prima data in Romania serviciul WIZZ Taxi Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low fare – low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est introduce Wizz Taxi, un serviciu care ofera pasagerilor transfer privat de prima clasa, personalizat si low cost de la aeroport catre orice destinatie aflata in limitele orasului. In momentul sosirii, un sofer va astepta pasagerul la aeroport si va oferi transport direct la destinatia dorita. In Bucuresti, serviciul WIZZ Taxi este disponibil la un cost de 76 RON pentru o singura cursa si la 152 RON pentru o cursa dus-intors. Acest serviciu poate fi achizitionat foarte usor in timpul procedurii de rezervare dar si ulterior folosind optiunea de adaugare a unui nou serviciu de pe site-ul wizzair.com sau sunand la call-center-ul Wizz Air. Pasagerii pot opta  pentru WIZZ Taxi cu pana la 3 zile inainte de data programata de calatorie. Pretul acestui serviciu este taxat pe masina (de la unul la trei pasageri adulti, sau doi adulti si un copil, sau un adult si doi copii).

Serviciul WIZZ Taxi este disponibil in acest moment la aeroporturile din Bucuresti, Dortmund si Sofia. 
Pentru mai multe informatii, vizitati wizzair.com.

Sursa: WIZZ AIR
Data publicarii: 14 iunie 2010


07 iunie 2010
COMUNICAT DE PRESA
TURISMUL ROMANESC ARE NEVOIE DE PROMOVARE CONSTANTA PENTRU A DIMINUA EFECTELE CRIZEI



Guvernul Romaniei trebuie sa sustina financiar, alaturi de asociatii si patronate, promovarea turismului romanesc. Criza economica si concurenta acerba a tarilor vecine au determinat scaderi mari ale volumului de vanzari pentru vacantele de pe teritoriul romanesc. Cu toate acestea, statele din jurul nostru continua sa dezvolte campanii ample de publicitate prin care atrag mii de turisti din tarile vecine. Toate tarile dezvoltate turistic au avut si au fonduri de promovare considerabile: Bulgaria (4 milioane de euro in 2009, desi tara este mai mica de 2 ori decat Romania), Croatia (30 de milioane de euro pentru 2010!), Turcia (100 de milioane de dolari pentru 2010!), Grecia (57,8 milioane  de euro), Austria (32 milioane de euro).In timp ce destinatiile de turism cu care Romania ar putea concura, au campanii de promovare in derulare, Guvernul Romaniei, prin ministerul de resort, amana reluarea campaniilor interne si internationale de promovare a turismului romanesc.

Apreciem realizarea unor primi pasi in acest sens, respectiv demararea proiectului de accesare a fondurilor europene alocate Romaniei pentru realizarea brandului national de turism. Acest proiect trebuie continuat in urmatorii ani, prin actiuni constante de promovare a destinatiilor romanesti sub viitorul brand de turism al Romaniei, actiuni care sa fie sustinute atat de sectorul privat cat si de cel public.Asociatiile si Patronatele turistice din Romania (ANAT, FPTR, OPTBR, ANTREC, FAPT si Asociatia Litoral - Delta Dunarii) au initiat in acest an, in premiera, cu sustinerea MDRT,  Programul “Vacanta in tara mea. 2010 anul ofertelor speciale”, componenta a Programului „Turist in Romania” si care include urmatoarele programe speciale:► Inscrieri timpurii► miniPreturi de Vacanta: Litoralul pentru toti, O saptamana la munte, O saptamana de refacere in statiunile balneare, Decada balneara► Zile gratuite de vacanta► Supliment la masa► Vacante speciale de evenimente► Hai la bai !

Insa toate aceste programe speciale au fost finantate exclusiv din contributii din mediul privat!In perioada februarie - martie 2010, ANAT si agentiile de turism au finantat o Campanie de promovare in valoare de 50.000 de euro, dedicata promovarii destinatiilor turistice romanesti si vacantelor in Romania, prin Programul „Inscrieri Timpurii  2010”.In acest moment, Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Litoral- Delta Dunarii impreuna cu ANAT si patronatele hoteliere de pe litoral deruleaza, incepand din luna mai, Campania de promovare a litoralului romanesc, finantata din contributii de la hotelieri de pe Litoral, restaurante, unitati de agrement si agentiile de turism tour operatoare.

Aceasta campanie va avea un buget de 60.000 de euro si consta in difuzarea de fillere in jurnale TV de stiri de maxima audienta, sub forma unor sugestii pentru turisti venite din partea reporterilor si a actorilor privati de pe Litoral. Fillerele vor promova atractiile turistice de pe Litoral, posibilitatile de agrement, posibilitatile de cazare, potentialul gastronomic si ofertele speciale.Intelegem dificultatile cu care se confrunta Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, generate de actualele constrangeri bugetare, insa consideram ca, fara sustinere din partea statului a eforturilor private de promovare a turismului, activitatea economica a operatorilor de turism este afectata si se produc disponibilizari severe in acest sector. Toate acestea duc la scaderea incasarilor la bugetul de stat si la bugetele locale.

Avand in vedere potentialul Romaniei in domeniu, consideram ca sustinerea dezvoltarii turismului national reprezinta o sansa de relansare a economiei si poate contribui la combaterea efectelor crizei economice.De aceea, solicitam interventia de urgenta a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru a ni se alatura in incercarea de a readuce turistii in Romania, prin implicarea activa in promovarea destinatiilor de vacanta din tara noastra. 


Programul Inscrieri Timpurii Programul O saptamana la munte Programul O saptamana de afacere Programul O saptamana la tara
       
TICHETE DE VACANTA
 
LITORALUL PENTRU TOTI | OROGRAMUL LITORALUL PENTRU TOTI Programul O saptamana la mare TOTUL DESPRE TICHETELE DE VACANTA  
<
  back to top
Site-uri in reteaua InfoTravelRomania:
oferte litoral 2016 litoral 2016 Grecia litoral 2016 Bulgaria litoral 2016 Turcia cazare Ungaria InfoTraveRomania Blog
vacante 2016 Italia litoral 2016 Spania ski 2016 Austria litoral 2016 Malta vacante exotice InfoTraveRomania .com
Oferte all inclusive de pe litoral bulgaria pentru o vacanta la mare. Oferte litoral Bulgaria ; Vacanta Bulgaria; Sejur Bulgaria Nisipurile de Aur; Constantin si Elena; Sunny Beach; Obzor; Albena; Elenite; Pomorie; Nessebar | oferte vacante Grecia
Contact portal turism InfoTravelRomania: 0723 286 309 VODAFONE | office@infotravelromania.ro |