Cauta stire turism

  • Categorie


S-a infiintat Compania Turistica Bucuresti

romana english italiana deutsch espanol francaise magyar rusa
Categorie: Incoming Romania
S-a infiintat Compania Turistica Bucuresti
Pe ordinea de zi a Consiliului General al Primăriei Capitalei, care a avut loc pe 29 martie, a figurat înfiinţarea a zece companii municipale, printre care şi Compania Municipală Turistică Bucureşti

Politicienii care au ocupat fotoliul de primar al Capitalei nu şi-au arătat interesul pentru promovarea turistică a Bucureştiului. Iar puţinele lucruri pe care le-au făcut sunt astăzi aproape invizibile.

De aceea, primarul Firea vrea să infiinţeze o Companie Muncipală care să se ocupe de promovarea Bucureştiului. Pentru convingerea consilierilor, studiul de fundamentare este însă o selecţie copy-paste de pasaje din articole de presă, unele scrise în urmă cu nouă ani.

Ce va face noua Companie Turistică

Iată mai jos câteva dintre obiectivele acestei noi companii:

desfăşurarea de campanii de promovare în şapte pieţe-ţintă, de unde vin cei mai mulţi turişti: Israel, Germania, Marea Britanie, Franţa, Austria, Italia, SUA;
deschiderea de birouri de reprezentare a Bucureştiul, care să promoveze oraşul ca destinaţie de afaceri

fară să se precizeze în ce ţări vor fi deschide aceste birouri;

promovarea Bucureştiului ca destinaţie de city-break;
implementarea unui Sistem Interactiv Teritorial de Informare a Cetăţenilor, compus dintr-o reţea de infochioşcuri cu ecrane tactile

în 2013, Primăria Capitalei a plătit 1,7 milioane de euro pentru 100 de astfel de infochioşcuri, din care au fost instalate 34 şi care nu funcţionează nici astăzi;

realizarea unei hărţi digitale care să reunească cu toate clădirile şi monumentele aflate în circuitul turistic

Ce promitea Firea în programul de guvernare locală

În programul de guvernare locală, promovat de Gabriala Firea în campania electorală de anul trecut, se menţionează construirea a cinci puncte de informare în Bucureşti, în zona centrală: Centrul Vechi, în aeroport, în Gara de Nord, în zona Arcul de Triumf şi Muzeul Satului şi la Piaţa Victoriei şi Muzeul Ţăranului, Muzeul Antipa.

Firea a mai promis și alocarea unui buget corespunzător pentru promovarea Bucureștiului, bani care vin din taxa de promovare și bani de la bugetul local.

De asemenea, în programul de guvernare locală se menționa și dezvoltarea unui site de promovare. Site care există si pentru care Primăria a plătit aproape 20.000 de euro, încă din 2013. Relansată la sfârşitul lui 2015 pagina de internet a Bucurestiului nu a fost actualizată.

În Programul de guvernare , la sectiunea Turism, mai apar si alte promisiuni privind promovarea turistică capitalei:

alocarea unui buget corespunzător din taxa de promovare, precum şi din alocări din bugetul local pentru promovarea eficientă a oraşului;
elaborarea unei strategii de promovare cu specialişti din advertising şi turism, care să decidă direcţia (participarea la târguri naţionale şi internaţionale de turism, info tripuri, endorseri etc.);
construirea a 5 info point în Bucureşti, în zona centrală – 1. Centrul Vechi, 2. în aeroport, 3. în Gara de Nord, 4. zona Arcul de Triumf şi Muzeul Satului, 5. zona Piaţa Victoriei şi Muzeul Ţăranului, Muzeul Antipa. Bucharest MOBI
Site pentru promovarea oraşului;
Aplicaţie turistică a oraşului;
Prezenţa în online ca destinaţie turistică internaţională – social media, blog, site-uri de profil gen trip advisor etc. Dezvoltarea produselor prioritare pentru Bucuresti MICE si CITY BREAK

Necesitatea centrului de conferinţe din oraş – studiu de oportunitate, finanţare etc.;
Event marketing support – participarea la licitaţii internaţionale pentru organizarea de evenimente, susţinerea evenimentelor sportive şi culturale agreate deja de oraş;
Airline marketing support – new airlines, new routes, increase frequency

City tourism suport

Sistem de indicatoare turistice pietonale, card turistic şi museum card;
Locuri de parcare pentru autocare în zonele turistice;
Îmbunătăţirea comunicării cu oraşul – social awareness. Studii statistice atat cu turişti, cât şi cu locuitorii Bucureştiului. Investitii cu impact in turism
Publice: Centrul de Conferinţe, sala polivalentă, amenajări urbane – zone pietonale, amenajare zona Dâmboviţa, piste de biciclete;
Private: hoteluri noi, restaurante noi, centre de agrement.
PPP: – sistemul educational al forţei de muncă din turismul din Bucureşti.

Galerie poze
Data stire: 18 aprilie 2018
Categorie: Incoming Romania
Autor: InfoTravelRomania
Sursa: Saptamana Financiara

Comentarii despre pagina: