Cauta stire turism

  • Categorie


Compania FlixBus a devenit profitabila la nivel european in 2017.

Numar vizualizari: 19
romana english italiana deutsch espanol francaise magyar rusa
Categorie: Transport autocar
Compania FlixBus a devenit profitabila la nivel european in 2017.
Compania FlixBus a devenit profitabilă la nivel european în 2017. În acest an,
rețeaua din Europa Centrală și de Est continuă să crească

++ Start-up-ul fondat în 2013 a devenit profitabil la nivel de grup în 5 ani
++ În sezonul rece, 2,5 milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus în Europa, cea mai
aglomerată zi fiind 22 decembrie
++ FlixBus a transportat 40 de milioane de pasageri în 2017, iar traficul din România a crescut
semnificativ comparativ cu 2016
++ Proiecte de mare anvergură în 2018: autocarele vor putea fi localizate în timp real, datorită
inovației tehnologice, FlixBus dorește creșterea conexiunilor din România

București, 17.01.2018 – FlixBus, companie care deține cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, a devenit profitabilă la nivel de grup în 2017 pentru prima dată de când a fost fondată în 2013. De asemenea, creșterea din Europa Centrală și de Est a fost una importantă: FlixBus a deschis un birou la București și conectează capitala României de 100 de destinații directe în 12 țări europene.

40 de milioane de pasageri în 2017, traficul din România a crescut semnificativ comparativ cu 2016.

În 2017, compania FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în 26 de țări și oferă 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri. Compania
a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017, doar în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.

Creșterea a fost remarcabilă și în România. FlixBus a început activitatea pe piața locală la jumătatea anului 2016, dar și-a crescut oferta în 2017 odată cu noile parteneriate anunțate.


Planuri mari pentru 2018: creșterea rețelei la nivel global, inovații tehnologice pentru experiențe de călătorie.
Atingerea profitabilității în Europa a permis FlixBus să meargă către piața globală. La finalul anului trecut, compania a anunțat că intenționează să se extindă în SUA. „Suntem mândri de pașii
importanți pe care i-am făcut anul trecut. Continuăm să îmbunătățim rețeaua verde și calitatea serviciilor din Europa Centrală și de Est.”, a declarat László Arany, regional managing director.
Compania intenționează să crească numărul țărilor disponibile din România, și să îmbunătățească rețeaua celor deja existente.
FlixBus continuă să digitalizeze serviciile prin adăugarea de noi funcții site-ului și aplicației mobile.

Pe check-in-ul electronic, găsirea stațiilor, bookingul last minute și integrarea în Google Maps, va fi posibilă și localizarea în timp real a autocarelor.


Despre
FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult timp în urmă.

Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 200.000 de curse zilnice către 1.400 de destinații din 26 țări.

Fondat și lansat în Germania, fostul start-up combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din sediile sale din București, München, Berlin, Paris, Milano, Zagreb, Stockholm, Amsterdam, Aarhus, Praga, Budapesta, Los Angeles, Madrid, FlixTeam se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltare activității și a tehnologiei.

Partenerii de transport regional, adesea firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare FlixBus verzi, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de clienți în toată Europa și a creat mii de noi locuri de muncă în acest sector.

www.flixbus.ro

Data stire: 17 ianuarie 2018
Categorie: Transport autocar
Autor: InfoTravelRomania
Sursa: FlixBus

Comentarii despre pagina: