Cauta ghid turism

  • Nume
  • Specializare

  • Tara domiciliu

  • Oras domiciliu

  • Limbi straine
  • Nivel limba straina:

  • Tara cunoscuta

  • Oras cunoscut

  • Regiune cunoscuta

  • Tarif pe zi:
    Minim: Maxim: Moneda:
  • Ghid intern (incoming)
  • Ghid extern (outgoing)
  • Sofer
  • Sex

Calitatile ghidului de turism



Ce calitati trebuie sa aiba un ghid?
- seriozitate, sa fie punctual, sa zambeasca, sa fie simpatic, amabil, sa insufle bucurie grupului, sa fie facut sa lucreze cu oameni,
- sa se adapteze oricarei situatii, sa respecte turistii, sa-si iubeasca meseria si locurile pe care vrea sa le prezinte turistilor; buna cunoastere a limbii turistului ,
- bagaj bun de cunostinte , memorie buna, rabdare, capacitate de exprimare,
- atitudine pozitiva/ gandire pozitiva, autoritate asupra grupului ,
- carisma, putere de munca, rezistenta la stres,
- adaptabilitate in functie de grup ,
- descurcaret, onest,
- cunostinte de istorie veridica (numai din documente), tratarea cu impartialitate a unor subiecte delicate (gen problema romilor , etc ).



- Turistul asteapta de la tine capacitatea de al binedispune.
- Trebuie sa ma exprim corect in limba in care ghidez (sa-mi reglez logosul). Cel care prin LOGOS stie sa vorbeasca acela are sanse de reusita!
- Trebuie sa sti tot!, iar cand sti tot sa fi convins ca mai ai de invatat! Cel mai important este ca cuvantul tau sa placa! sa mearga la sufletul turistului.
- Pastreaza o nota de modestie.

- Ghidul este liderul grupului! Ghidul nu are voie sa spuna: "nu stiu!" :)