Bratarile mov fac diferenta intre diferite regimuri de masa, nu de nationalitate.

 
= 682

Phoenicia Hotels: bratarile mov fac diferenta intre diferite regimuri de masa, nu de nationalitate. In ultimii 4 ani peste 10 000 de turisti israelieni si-au petrecut vacanta in hotelurile Phoenicia.

Suntem foarte indignati de situatia aparuta in spatiul public, legat de bratarile folosite in complexul Phoenicia din Mamaia Nord .

Phoenicia Hotels intotdeauna a tinut cont, prin serviciile oferite, de imaginea Romaniei la nivel national si international. Negam cu vehementa acuzatiile aparute, care sunt nefondate si gresit interpretate din partea anumitor persoane, iar in legatura cu turistii israelieni tinem sa subliniem faptul ca 90% dintre cei care au ajuns pe litoralul romanesc in ultimii 4 ani aleg sa isi petreaca vacanta la Phoenicia (peste 10 000 de turisti ne-au trecut pragul in ultimii 4 ani si tinem sa subliniem ca nu s-a semnalat nicio plangere de niciun fel, iar relatia dintre noi, care se deruleaza prin agentia Paradis este o relatie perfecta).

Intotdeauna am incercat sa fim o gazda buna si am dat dovada de intelepciune, am incercat sa oferim oricarui turist si in special celor straini servicii de calitate, o atentie deosebita si un comportament ireprosabil din partea angajatilor nostri.

Conform regulamentului intern de functionare, fiecare culoare a bratarilor reprezinta tipul de pachet turistic ales de catre turistii nostri. Specificam ca acest sistem functioneaza in toate unitatile turistice internationale, iar acest pachet, ales de turistii israelieni este rar ales de turistii romani. Acesta este pachetul turistic cu mic dejun si cina, spre deosebire de mic dejun si pranz ales de alti turisti.

Phoenicia Hotels este interesata, înainte de profit, de construirea unei imagini pentru România si mai ales sa fie o gazda primitoare, astfel incât numărul turiștilor străini sa crească si sa avem o relație cât mai buna cu toți cei care ne trec pragul.

Speram ca am lamurit toate nentelegerile legate de interpretarile eronate.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 15 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.500 de articole scrise.

You may also like...

litoral 2015 Grecia, litoral 2015 Romania, litoral 2015 Bulgaria