Strategie de dezvoltare economică pentru Delta Dunării

  • delta-dunarii-2011-vegetatie-1024x768
 
= 771
Reprezentanții  Departamentului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediu de Afaceri și Turism s-au întâlnit, astăzi, cu Hannah R. Messerli- Senior Private Sector Development Specialist, Tourism Finance and Private Sector Development la Banca Mondială și Milena S. Nikolova –Tourism Competitiveness Specialist al Băncii Mondiale pentru a elabora, împreună cu autoritățile publice din Tulcea, o strategie de dezvoltare economică pentru Delta Dunării. delta-dunarii-2011-vegetatie-1024x768 „ Obiectivul nostru principal este să conservăm patrimoniul natural al Deltei Dunării, să dezvoltăm turismul și activitățile adiacente  fără a aduce prejudicii ecosistemului.” a declarat  George Constantin Brezoi , secretar de stat al DIMMMAT. Întâlnirea a fost solicitată de către reprezentanții Băncii Mondiale în urma realizării unui studiu conform căruia cea mai profitabilă activitatea economică în regiuna Deltei Dunării este turismul.  Pornind de la acest studiu pentru a utiliza turismul ca instrument de dezvoltare economică trebuie armonizată strategia regională în domeniul turismului cu politica națională. „ Din punctul meu de vedere , un hotel cu o capacitate de 200 de camere are în medie 50- 60 de angajați în sezon , pe când 200 de case asigură cazare pentru același număr de turiși și, în același timp, asigură autoangajarea a cel puțin 400 de oameni pe tot parcursul anului. Mai mult, veniturile realizate de localnici, prin aceste activități antreprenoriale, vor contribui la dezvoltarea economică a regiunii. De aceea susțin formarea antreprenorială a localnicilor, care pot dezvolta pe baza infrastructurii deja existente , activități de cazare și agrement: plimbări cu barca, pescuit, dezvoltarea turismului gastronomic.” a declarat  George Constantin Brezoi , secretar de stat al DIMMMAT. Rezultatul acestei colaborări îl reprezintă eleborarea unui plan concret de măsuri și acțiuni ce vor fi încadreate ca proiecte de finanțare nerambursabilă europeană pentru dezvoltarea integrată a întregii regiuni și  a sectoarelor economice din zonă.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 15 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.500 de articole scrise.

You may also like...

litoral 2015 Grecia, litoral 2015 Romania, litoral 2015 Bulgaria